Vilka härliga bilder!
Har inte varit inne på ett tag, men alltid lika härligt att komma tillbaka hit igen och se alla bilder!
Min förra blandras tik, Seven som det finns bild på tidigare i tråden fick tyvärr en tumör i magen och var tvungen att låta henne gå vid 5 år och 8 månaders ålder, i slutet av februari. Hon hade fyllt 6år på nationaldagen.

Är glad över de 5 åren jag fick med henne, så mycket jag lärde mig! Så mycket lycka hon gav mig!
Under två månader hade jag så kallade "foster-hundar" på helgerna. Hjälpte kära och nära med deras hundar på helgerna. Tills jag såg en tik på blocket som jag kände igen! Och jovisst var det tiken jag kände, jag fick ha henne en helg för att känna lite på henne och det var nog kärlek vid första ögonblicket. Denna tik bodde granne med min mormor, så jag kände hunden redan sedan innan.
På söndagen när jag skulle lämna tillbaka hunden stod jag i mormors trädgård med tiken, hundägarens föräldrar kom ut och kallade på hunden och försökte med alla knep att få hunden till sig... Hunden tittar på dom, tittar på mig och tittar på dom igen men stannar, trots att jag inte ens håller i kopplet. Hundägarens mamma kommer nära tomtgränsen och då går hunden fram, nosar, går runt och kommer tillbaka till mig.. Har hunden valt mig då tror ni?
Denna hunden är en AmStaff tik på ca 2,5 år. Människo-, hund-, barn- och kattvänlig.
Nu ska jag bjuda på en bild på hunden och min kära bror.

72.jpg ( 608.58k )
Antal nedladdningar: 31
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Balkong i härligt soligt och blåsigt söderläge, Zon 2 Göteborg