CITAT (ingrid fuxwall @ 18-02-2011, 20:12)

Varför kommer du inte?
Sorry, allt var klart för resan och min man skulle ändå till Göteborg igen i dag, så hade jag ordnat min resa.
Det hände saker från en medlem som skulle ha svar på något gammalt och annat och sen var sms skrivet i en ton som fick min man att hoppaq i taket, för jag skulle inte behöva gå till svars för en enda och sedan flippade det ut på detta sätt.
Jag har haft både min hypnoterapi och kiropraktorn denna veckan och kände att jag orkar inte visa upp mig och förklara att jag är inget troll.
Då förstår du att jag stannade hemma. Jag blev så ledsen.
Sedan var det en sak som jag inte har fattat i det hela och det är ordet
"troll". För mig betyder det som man ser i bilder, en mysig liten gubbe och i naturen har jag sett både troll och änglar när jag växte upp. De skyddade mig för jag var så rädd för vargar som fanns hos oss.
Senare i livet har jag förstått att min medialitet fanns där redan då men i detta sätt, att ge mig tröst och trygghet.
Numera tänker jag inte mer på det för jag har riktat in mig för det som jag är bäst på --- healing och andekontakter genom det högsta ljuset så inga mörka element kommer åt mig och till mina klienter.
Jag har inget annat i vägen senare att komma hos någon framåt våren sommaren om det finns något möte innom räckhåll och jag har tillgång till bil beroende vilken den nu blir.
Ha det så gott och roligt ni andra, jag känner mig gråtfärdig att sitta här. ...Fuchsian ------
Redigerat av fuchsian: 19-02-2011, 10:10