Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

14 sidor V  « < 10 11 12 13 14 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Januariträff i Väst?
          Alba
          Inlägg 19-02-2011, 17:29
          Länk hit: #221

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

edit - för att inte spä på diskussionerna ännu mer.

Redigerat av Alba: 19-02-2011, 17:46

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 19-02-2011, 17:42
          Länk hit: #222

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

Edit

Redigerat av flaxss: 20-02-2011, 11:54

Citera
          Piccante
          Inlägg 19-02-2011, 17:44
          Länk hit: #223

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (fuchsian @ 19-02-2011, 17:11) *
          Ja det händer och så blidde det. min man tyckte inte om tonen i PM och det som jag skulle ev. utsättas för av okända personer, när jag har det jobbigt fortfarande med mig själv, så jag har fullt upp, men han åkte själv till Göteborg som han hade bestämt med sina vänner, kommer väl hem snart.

Har haft en dag för mig själv och en hel del att tänka på. ....Fuchsian.... (trots allt är jag en känslig människa och inget tittföremål)

Fuchsian, antingen tror du alltid det värsta om folk, vad har gjort dig så bitter? Eller så driver du medvetet med oss nu? Ingen som var på träffen sa att de hade pm:at dig eller bråkat med dig nyligen.
          När vi träffas så här informellt, både gamla bekanta och nya ansikten så är det inte direkt några förhör vi håller. Jag träffade gamla och nya bekanta, fikade tillsammans, hade ett lotteri, bytte o köpte fröer, klappade tre hundar och tipsade en om övernattningsmöjligheter inför en resa. Ingen var där för att söka bråk och ingen åker medvetet flera mil bara för att bråka när det finns roligare saker att göra.

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          fuchsian
          Inlägg 19-02-2011, 17:44
          Länk hit: #224

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (Alba @ 19-02-2011, 17:29) *
          Du menar alltså att någon av de personer som skulle på träffen har skickat dig otrevligt PM. Det har jag väldigt svårt att tänka mig när jag ser vilka som skulle vara med.
          Tänk på vad du säger. Nu utsätter du ett antal personer för illa förtal och spekulationer om vem det är.
          Ta det i PM med personen och inte här.

Nu skiter jag i det, det är ett passerad sak och ni behöver inte känna er illa till mods för jag har enbart gott att säga till er som varit där. Sen är det en sak som maken blev arg på och åkte ensam till Göteborg pga att det ska inte förekomma sådant mot mig, men jag har hoppats att ni hade det gott och allt gick bra.
          Det blir fler tillfällen då jag kan komma med när jag har hämtat mig från terapin och att jag just nu blev illa berörd pga att känslorna löper ammock, det är inte eran fel, jag ska klara detta själv först.

PM kommer att behandlas med vänlighet när det är dags, när jag orkar med det. Ingen skugga över någon så det var kul att höra att ni hade det bra, har följt med härifrån.
          Jag är en förlåtande person som inte gräver i gammal skit, men det kan jag inte vänta av andra, alla är som de är och gott med det. .... smiley_small_hug.gif ... Fuchsian...

Du med, Marcus, tänk inte mer på detta utan läs bara det som jag skrev nu till Alba. Allt ska bli OK.

Redigerat av fuchsian: 19-02-2011, 17:48

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 19-02-2011, 17:49
          Länk hit: #225

Medlem

Edit

Citera
          fuchsian
          Inlägg 19-02-2011, 18:04
          Länk hit: #226

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Till Flaxss,

Jag är trött på det hela, jag sade ju att jag är hyperkänslig just nu, det andra var ett förslag i all vänlighet senare när jag är i balans om du fortfarande bär agg mot mig så kunde man rensat det då. Jag har inte reda på när/var nästa träff är och om det är på sådan avstånd att jag kan komma, vi har just nu bara e-klasse i trafiken för att det kommer att ske bilbyten och jag vet inte mer om det ännu, men då byts min nuvarande ut också och jag behöver inte ha en chaufför för att åka som JAG VILL (inte maken). Nu var jag beroende av honom.
          De nya tidens bilar skulle kommit ut i höstas, då sållde han min kombi-merca, men det blev fel och den skrutten som finns i båthuset ska också bort.
          Han kommer att köpa de nya bilarna framöver och vi lägger denna in under vintern.

Det gäller ju att vara miljömedveten även med sådana saker och inte strunta i.

Ha det gott! Jag vill ha en period att hämta mig med själsligt från det som jag har jobbat med. ---- Fuchsian......

CITAT (flaxss @ 19-02-2011, 17:49) *
          jag har ju sparat alla dina pm, och så här skrev du inte till mig.

Det har jag också, men jag visste inte att han inte avstod från sina polare son han hade kommit överens om. Jag trodde att han avstår men då hade jag redan kopplat mig ur fr. datorn och lagt mig. Jag trodde att det kvittar väl .... confused.gif ... Fuchsian....

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 19-02-2011, 18:09
          Länk hit: #227

Medlem

Edit

Citera
          EKLO
          Inlägg 19-02-2011, 18:36
          Länk hit: #228

Medlem
          Antal inlägg: 2 398
          Medlem nr: 11 952

Vill tacka för en väldigt trevlig träff, för Bettis och andra som ornat och fixat, förs bilskjuts hemåt och för alla fröer och växter jag fått med hem - här ska odlas! Det var högst trevligt att träffas!

Citera
          Alba
          Inlägg 19-02-2011, 18:47
          Länk hit: #229

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

CITAT (fuchsian @ 19-02-2011, 17:44) *
          Nu skiter jag i det, det är ett passerad sak och ni behöver inte känna er illa till mods för jag har enbart gott att säga till er som varit där. Sen är det en sak som maken blev arg på och åkte ensam till Göteborg pga att det ska inte förekomma sådant mot mig, men jag har hoppats att ni hade det gott och allt gick bra.
          Det blir fler tillfällen då jag kan komma med när jag har hämtat mig från terapin och att jag just nu blev illa berörd pga att känslorna löper ammock, det är inte eran fel, jag ska klara detta själv först.

PM kommer att behandlas med vänlighet när det är dags, när jag orkar med det. Ingen skugga över någon så det var kul att höra att ni hade det bra, har följt med härifrån.
          Jag är en förlåtande person som inte gräver i gammal skit, men det kan jag inte vänta av andra, alla är som de är och gott med det. .... smiley_small_hug.gif ... Fuchsian...

Du med, Marcus, tänk inte mer på detta utan läs bara det som jag skrev nu till Alba. Allt ska bli OK.

Jag tog bort mitt inlägg för att inte göra detta värre. Flaxss har ju nu skrivit i tråden.
          Mitt syfte var bara att inte osklydiga skulle få misstankar på sig. Det är lätt att det blir så på nätet.

Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 19-02-2011, 19:26
          Länk hit: #230

Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem nr: 1 876

Men du milde tid!! Är vi nu här igen!!! I en tråd som inte handlar om det den handlar om!!!????

TACK SNÄLLA BETTIS OCH ANDRA SOM ORDNAT DENNA TRÄFFEN!!!! TACK ALLA VI SOM KOM DIT OCH GJORDE DAGEN TILL VAD DEN VAR!!!!! TACK OCH TACK!!!
          DENNA DAG STANNAR SOM ANDRA DAGAR MED GÄNGET I MINNET OCH VÄRMER DEN J-A ISKALLA VÅREN TILL VAD DEN BORDE VARA!!!!
          TACK OCKSÅ FÖR VINSTEN!!! DET DOFTAR SÅ GOTT OCH "PÅSARNA" 'ÄR SÅ VACKRA!!!

Kram alla som var där och alla som inte kunde komma men som tänkt på oss med värme och kärlek idag!!!!

Redigerat av anne-li i olofstorp: 19-02-2011, 19:27

Citera
          *Ulrica*
          Inlägg 19-02-2011, 19:31
          Länk hit: #231

Medlem
          Antal inlägg: 2 292
          Medlem nr: 11 481

Det var en mycket trevlig träff idag! Det var flera stycken som jag inte har sett på lääänge! Detta var faktiskt vår 4:e vinterträff! Tack för alla som var med och särskilt till Bettis som ordnade lokal.

Dessutom, en vädjan:

Snälla, snälla, snälla fuchsian och flaxxs, skulle ni kunna hålla er privata diskussion privat? Detta är den enda tråd (förutom marknadstråden) som jag över huvud taget läser/skriver i på Odla och det hade varit helt fantastiskt om i alla fall de två trådarna kunde få vara fria från tråkiga diskussioner.

Om någon har åsikter om detta så var god skicka ett PM eftersom det egentligen inte tillhör trådens ämne.

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 19-02-2011, 20:33
          Länk hit: #232

Medlem

CITAT (*Ulrica* @ 19-02-2011, 19:31) *
          Dessutom, en vädjan:

Snälla, snälla, snälla fuchsian och flaxxs, skulle ni kunna hålla er privata diskussion privat? Detta är den enda tråd (förutom marknadstråden) som jag över huvud taget läser/skriver i på Odla och det hade varit helt fantastiskt om i alla fall de två trådarna kunde få vara fria från tråkiga diskussioner.Om någon har åsikter om detta så var god skicka ett PM eftersom det egentligen inte tillhör trådens ämne.

jag ber såklart om ursäkt, det är egentligen mycket bättre att jag inte svarar F, vi har tagit det privat så jag vet inte varför f tog upp det i tråden. tyvärr kom det ju en liten gnutta av det här bara för jag tydligen är skälet varför f inte kom idag. en kram till dig Ulrika kompiskram.gif

och jag vill ockås tacka bettis tusen tack kompiskram.gif

Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 19-02-2011, 20:45
          Länk hit: #233

Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem nr: 1 876

CITAT (flaxss @ 19-02-2011, 20:33) *
          en kram till dig Ulrika kompiskram.gif för jag tydligen är skälet varför f inte kom idag.

(Tror inte det du!!!)

och jag vill ockås tacka bettis tusen tack kompiskram.gif
          Det gör vi alla!!! Jättetack!!!

Tack för att du/ni också kom!!! Jättekul att ses igen!!!!

Citera
          toreij
          Inlägg 19-02-2011, 20:49
          Länk hit: #234

Medlem
          Antal inlägg: 9
          Medlem nr: 12 898

Tack för en trevlig träff. Äntligen kom jag iväg på en av odla västs träffar. Nästa gång skall jag inte komma tomhänt.
          Ser fram emot trädgårdsmarknaden i Surte coolgleam.gif

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 19-02-2011, 20:59
          Länk hit: #235

Medlem

CITAT (anne-li i olofstorp @ 19-02-2011, 20:45) *
          Tack för att du/ni också kom!!! Jättekul att ses igen!!!!

det samma kompiskram.gif

Citera
          Olle A
          Inlägg 19-02-2011, 21:13
          Länk hit: #236

Gäster

Tack allihop för en jättetrevlig träff! Extra tack till Bettis som har ordnat det hela, och Ninnisky som körde mig till Nils Ericsonterminalen där jag kunde åka vidare hem till skogen mellan Stenungsund och Ljungskile. Här kommer lite bilder:

Bifogad fil  Odlatr_ff2.jpg ( 340.2k ) Antal nedladdningar: 75

Bifogad fil  Odlatr_ff4.jpg ( 295.2k ) Antal nedladdningar: 47

Bifogad fil  Odlatr_ff3.jpg ( 358.22k ) Antal nedladdningar: 56

Bifogad fil  Odlatr_ff5.jpg ( 361.91k ) Antal nedladdningar: 44

Bifogad fil  Odlatr_ff6.jpg ( 360.62k ) Antal nedladdningar: 65

Olle

Redigerat av Olle A: 19-02-2011, 21:19

Citera
          Wilmer
          Inlägg 19-02-2011, 21:14
          Länk hit: #237

Medlem
          Antal inlägg: 10 733
          Medlem nr: 2 529

Nästa gång får ni ha tejpremsor med er avatar i pannan - haha, har jag träffat en Toreij i dag giggle.gif Jag ska just googla på att printa egna tryck, Olle inspirerade mig.

Nu är sticklignar satta i vatten i väntan på att torvbriketterna ska svälla klart.

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          Piccante
          Inlägg 19-02-2011, 21:20
          Länk hit: #238

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

Fina bilder Olle tummenupp.gif fast jag är inte så jätteglad i att synas på bild, men det är väl bara inloggade medlemmar som kan se bilder va?

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Sabina87
          Inlägg 19-02-2011, 21:22
          Länk hit: #239

Medlem
          Antal inlägg: 128
          Medlem nr: 27 489

Jättefina bilder Olle! Kul att det finns fler som gillar att ta kort =)

--------------------

Citera
          Olle A
          Inlägg 19-02-2011, 21:25
          Länk hit: #240

Gäster

Markus, jag fick precis ett PM om att du inte vill synas på bild. Jag missade det på träffen, men nu är bilderna på dig borttagna.

Olle

Redigerat av Olle A: 19-02-2011, 21:25

Citera

14 sidor V  « < 10 11 12 13 14 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-10-2025, 07:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon