Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

14 sidor V  « < 11 12 13 14 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Januariträff i Väst?
          Piccante
          Inlägg 19-02-2011, 21:27
          Länk hit: #241

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (Olle A @ 19-02-2011, 21:25) *
          Markus, jag fick precis ett PM om att du inte vill synas på bild. Jag missade det på träffen, men nu är bilderna på dig borttagna.

Olle

Tack Olle! det hade ju iofs räckt med att beskära bilden eller sudda ut mig. Men det var snällt av dig att ta hänsyn thanks.gif

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Olle A
          Inlägg 19-02-2011, 21:53
          Länk hit: #242

Gäster

Jag måste också tala om att internet på min dator krånglar lite av och till i kväll, så om det är något jag inte svarar på betyder det inte att jag struntar i er.

Olle

Citera
          Biggan_
          Inlägg 19-02-2011, 22:52
          Länk hit: #243

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Jesses, vad jag är sugen på semla! crying.gif

Ni verkar vara nöjda med träffen, och ni ser ut att ha det trevligt! tummenupp.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-02-2011, 00:57
          Länk hit: #244

Medlem
          Antal inlägg: 10 733
          Medlem nr: 2 529

Jag valde mellan semla 39 kr för två eller smörgås, 6.90 exkl. pålägg. Valde faktiskt smörgås så jag skulle överleva dagen.. Semla har jag redan ätit innan crazy.gif

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          Myosotis
          Inlägg 20-02-2011, 01:22
          Länk hit: #245

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (Wilmer @ 19-02-2011, 21:14) *
          Nästa gång får ni ha tejpremsor med er avatar i pannan...

tummenupp.gif Väldigt bra förslag.

CITAT (Biggan_ @ 19-02-2011, 22:52) *
          Jesses, vad jag är sugen på semla! crying.gif

Ni verkar vara nöjda med träffen, och ni ser ut att ha det trevligt! tummenupp.gif

idea.gif Du och jag får ha en Skåneträff för att hämnas på alla som hade så trevligt idag wink.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Meriona
          Inlägg 20-02-2011, 10:46
          Länk hit: #246

Gäster

Vilka härliga bilder! wub.gif Tack Sabina och Olle för att jag fick "vara med" på träffen genom era bilder! thanks.gif Jag hoppas verkligen att jag inte behöver prioritera bort er Odla-goingar någon mer gång.

Undrar vem mannen med rådjurströjan är? g.gif

Wilmer sa att hon hade fått gnag, däremot glömde jag fråga från vem, så jag tackar rakt ut till er allihop! thanks.gif

Citera
          Olle A
          Inlägg 20-02-2011, 11:05
          Länk hit: #247

Gäster

CITAT (Meriona @ 20-02-2011, 10:46) *

Det kan du fundera på. giggle.gif

En av toarullepåsarna är från mig! smile.gif

Olle

Citera
          fuchsian
          Inlägg 20-02-2011, 11:25
          Länk hit: #248

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Jag ser att ni har det trevligt och det är väl unt att kunna ordna sådana träffar lite vardans.

Jag ville inte ha tjaffset med i denna tråd, men jag startade inte det hela och hade velat att vederbörande hade tagit det mer privat än mitt i alla eras glädjestund.
          Ibland blir inte saker som de ska, men jag följer er alla i tråden som skriver om träffen, det ger mig mersmak att ordna det så att även jag kan komma utan att bli inklämt att inte få åka. Närta gång jag har nog en egen bil så ingen kan säga mig att inte åka, jag har alltid varit oberoende att åka dit jag vill om inte hans bilköp ligger just då i kläm.

Jag önskar att kunna träffa er alla även du Anne- li som blev arg på mig ---- ska du ha den första björnkramen av mig! ..... Fuchsian .....
          Nu tar jag en vilopaus och sen jobbar med mina album en stund och själen den läker sakterliga från det gamla långt tillbaka. Vill inte ha grus i masineriet.

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-02-2011, 11:41
          Länk hit: #249

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

CITAT (fuchsian @ 20-02-2011, 11:25) *
          Jag ville inte ha tjaffset med i denna tråd, men jag startade inte det hela och hade velat att vederbörande hade tagit det mer privat än mitt i alla eras glädjestund.

sista svar till dig, numera är du blockat och jag hoppas att jag inte får mer pm från dig. att säga att jag startat nåt vet jag inte var du fått det ifrån. att säga att vi inte tagit det privat är ju lögn. det var du som började skriva om detta i denna tråd och jag svarade tyvärr, vilket säkert gjort att folk blivit väldigt trötta på mig.

det är ingen mening att du svarar mig mer i denna tråd, dels kommer jag inte läsa det, och dels så blir det mer svara i tråden.

så vad gäller på forumet kommer jag bryta all kontakt (det lilla som finns kvar) träffas vi kommer jag var jätte trevlig mot dig helt ärligt och jag hoppas det samma från dig. men när det gäller på forumet så borde jag ha blockat dig förlänge sen.

och jag kommer ockås lämna denna tråd för allas skull.

och en sista gång tusen tack till alla som var på träffen smiley_small_hug.gif

Redigerat av flaxss: 20-02-2011, 11:42

Citera
          fuchsian
          Inlägg 20-02-2011, 12:07
          Länk hit: #250

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

nä men vassegoa! Alla goa bemötanden tar jag med en bamsekram! Sen blir en osynlig av sig självt.

Tänker inte se en som är osynlig, ingen ide vara ens trevlig, biter inte på mig.

Kommer inte att sakna en som inte syns och inte som fikussar,

Redigerat av fuchsian: 20-02-2011, 18:28

Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-02-2011, 12:22
          Länk hit: #251

Medlem

Vilka härliga bilder! wub.gif Tack Sabina och Olle för att jag fick "vara med" på träffen genom era bilder! thanks.gif Jag hoppas verkligen att jag inte behöver prioritera bort er Odla-goingar någon mer gång.

Wilmer sa att hon hade fått gnag, däremot glömde jag fråga från vem, så jag tackar rakt ut till er allihop! thanks.gif

Hrm, gnag kom från.. Ska jag minnas.. Du får fråga- det var tre påsar. sweatingbullets.gif

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          ninnisky
          Inlägg 20-02-2011, 13:03
          Länk hit: #252

Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem nr: 3 958

Jag är tyvärr oskyldig! Ska bättre mig inför nästa behov kompiskram.gif

--------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...

Citera
          Bettis
          Inlägg 20-02-2011, 17:09
          Länk hit: #253

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

Glömde fråga vem han var g.gif en skummis som smugit sig in giggle.gif en påse var iaf från mig´!!!

Tack alla för en jättetrevlig dag och jag hoppas att vi ses i Surte nästa gång!!

--------------------

Citera
          imjoh
          Inlägg 20-02-2011, 18:40
          Länk hit: #254

Medlem
          Antal inlägg: 147
          Medlem nr: 21 024

Kom precis på att jag glömt mötet, hade bestämt mig för att deltaga det hade varit trevligt men dottern ringde på morgonen och talade om att barnbarnet var på väg, det första, hela dagen gick åt att passa telefonen,annat fanns inte. Det blev en pojke. Hoppas det blir fler tillfällen.

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 20-02-2011, 20:49
          Länk hit: #255

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

Vad trevligt Ni hade!
          Hade velat komma men dels så var jag för deprimerad och så insåg jag att det skulle bli en för dyr resa, nästan 25 mil bara för att prata odling, det som vi redan gör här på forumet - utan resväg.

Fortsätt skriva så att vi som inte kom kan få veta mer

CITAT (imjoh @ 20-02-2011, 18:40) *
          Kom precis på att jag glömt mötet, hade bestämt mig för att deltaga det hade varit trevligt men dottern ringde på morgonen och talade om att barnbarnet var på väg, det första, hela dagen gick åt att passa telefonen,annat fanns inte. Det blev en pojke. Hoppas det blir fler tillfällen.

Berätta gärna mer om den lille pojken, men kanske i en annan tråd

Vi får ta det privat -hur jag ska dela med mig av alla pappersrullar. Har ju haft hantverkare här och alla rullar har sparats, både från mattor inne och ute från taken så nu kan dina små djur kuta omkring

Citera
          Wilmer
          Inlägg 22-02-2011, 20:12
          Länk hit: #256

Medlem

21 mil ToR men det var skönt att komma ut i vår (hm) solen och få träffa er som kom. Men det ÄR lite långt för en fikaträff, marknaden ger "mer" för milen. Jag passade på att kika i lite affärer på vägen hem för att inte somna bakomratten (hade ju just kört två timmar så jag behövde lufta mig för att orka köra hem igen). En liten kombiutflykt.

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          Myosotis
          Inlägg 23-02-2011, 15:32
          Länk hit: #257

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (Wilmer @ 22-02-2011, 20:12) *
          21 mil ToR...

duh.gif Ett ögonblick trodde jag att det var en förkortning för toarullar och tänkte: Har hon mätt dem?! laugh.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Meriona
          Inlägg 23-02-2011, 21:01
          Länk hit: #258

Gäster

CITAT (Myosotis @ 23-02-2011, 15:32) *
          duh.gif Ett ögonblick trodde jag att det var en förkortning för toarullar och tänkte: Har hon mätt dem?! laugh.gif

Ja nog för att hon är lite speciell... whistling.gif Idag fick jag iallafall gnaget av gulle-Wilmer. Tack Bettis, Olle och någon mer! smiley_small_hug.gif

Och Ingrid, såklart får vi träffas så att du blir av med ditt gnag, men just nu är det lite kaos. kompiskram.gif Ur kaos föds ordning påstås det, men jag tycker inte att det verkar stämma? unsure.gif

Redigerat av Meriona: 23-02-2011, 21:01

Citera
          *Ulrica*
          Inlägg 24-02-2011, 19:48
          Länk hit: #259

Medlem
          Antal inlägg: 2 292
          Medlem nr: 11 481

CITAT (Meriona @ 23-02-2011, 21:01) *
          Tack Bettis, Olle och någon mer! smiley_small_hug.gif
          Det är jag som är någon mer. Funkar det med fling- och pastapaket?

Citera
          Meriona
          Inlägg 24-02-2011, 21:36
          Länk hit: #260

Gäster

Åh, tack snälla Ullis! wub.gif

Självklart är såna kartonger jättebra! När jag har tonvis gnag i förrådet sparar jag dem inte, men nu sparar jag ALLT! Jag har tillochmed rensat ur skafferiet och slängt mat för att få tillgång till kartongerna. wacko.gif

Citera

14 sidor V  « < 11 12 13 14 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-10-2025, 07:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon