Vet inte om den redan finns men nu är jag ARG!
Lite bakgrund Jag jobbar ju skift nu när vi jobbar 12tim.är maten samtalsämne och det roliga som händer vi har ett matställe som kör hit mat.De har 7 rätter typ köttbullar,torsk +kinamat de är inte särskilt bra på husmanskosten och kinamat blir ju lite tjatigt.Vi brukar komma överrens om att någon åker nånannanstans och hämtar tex pizza.Min sambo jobbar på grannfabriken med samma ägare.Där beställer de ihop ibland lagar de mat.Jag och min närmsta jobbarkompis kör en maskin och sitter i en liten kur.Bredvid finns en likadan uppställning.Vi har inger kök.Det finns en maskin framför där jobbar 3pers,de har kök där de ibland lagar mat.Nu är min sambo tillfälligt här eftersom vi har omplacerat och det fattas en person här denna veckan.Han jobbar ihop med en som tidigare jobbat ihop med sin tvilling i många år. det förstår man ju att de inte är lika samjobbade.Tvillingbrodern jobbar nu på den andra maskinen.Jag gick in i deras kur och frågade om de disskuterat matfrågan men nej så jag bad att de skulle säja till sen.Nån timme senare frågar min sambo mej om jag beställt mat Nej skulle vi inte ha pizza? Han hade gått in och frågat om vi skulle beställa där låg en lista och kuponger men de svarade inte honom ens.Han frågade då tvillingen som han jobbade med,brorsan är ingen spindel kan inte bära hur mycket som helst.Så en stot stark stöddig --- kan bära 4 men inte 6 pizzor?
Sambon blev tvärförbannad jag sa vi åker själva (man brukar täcka för den som åker)Men nu har det sjunkit in i mej och jag är faktiskt tvärförbannad jag skäms över min arbetsplats gentemot sambon och undrar om de är mobbing FY FAAN