Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kista-mässan nu i dagarna: har du eller ska du?
          Peztis
          Inlägg 11-03-2011, 18:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

Idag har jag "klarat av" Kista-mässan Rum & Trädgård 2011. Alltid skoj att se de olika montrarna, titta på folk och produkter.
          Köpte dock inte så mycket - endast ett par trädgårdshandskar! Köpte ett par förra säsongen och de var så himla bra för de räckte hela förra säsongen utan att gå sönder det minsta så nu har jag ett par nya fräscha för i år.

Jätteskoj att se utställningsträdgårdarna och få en massa inspiration. Tänk vad myckt roligt man kan göra och köpa! Och ha möjlighet att vinna!

Om jag får gnälla lite så var det enormt många utställare med trädgårdspryttlar i form av utsmyckningar. Visst är det modernt med Shabby Chick men det blev nästan lite för mycket... Fast å andra sidan så var det nästan där alla kvinnor var.

För i sanningens namn, 95% av besökarna var nog kvinnor i alla åldrar. En äldre man sa det till sin fru "jag tror jag har kommit fel!". giggle.gif

Men skoj är det som sagt!
          Och tack igen Odla för inträdesbiljetten som jag vann!

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 11:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon