hej jag är troende kristen så jag tror att en högre makt (gud) skapade allt och så. men en sak förstår jag inte varför atiester exempel inte alltid jag säger inte alla men många av dom som är atiester är verkligen respektlösa mot kristna och muslimer om man säger så här alla som tror på gud. varför är det så jag menar kan dom inte bara respektera att folk tror på gud för jag respekterar doms upfatting av livets uppkommelse så frågan är vad finns beviss på att gud inte finns för seriöst tror ni att värden uppståg av sig själv bara så där flups så sprängdes big ban och jorden komm till asså den terorien funkar inte i slut endan jag ber inte folk att tro på kristendomen eller gud men att tänka om lite hur värden uppkomm. evoulestions läran håller inte heller ovaset hur lika vi är aperna här är en länk som kanske kan få er syn på evoulesions läran är endast vad man tror.
http://www.apg29.se/index.php?artid=5171 läs kommentera sen . ps förlåt för ett långt inlägg hoppas ni inte misstolkar mig , från en fundersamm ungdom mvh aram
Redigerat av aram22: 12-04-2011, 15:09