Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> 4x8 meter, växtförslag svagt sluttande önskas
          yvohel
          Inlägg 11-05-2011, 20:48
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 51
          Medlem nr: 8 639

hejsan på er alla duktiga trädgårdsvänner!!

jag har precis fått en upphöjd bädd med stenmur runt och ytan blev ca 4 x 8 meter och den upphöjda bädden är 70 cm hög ungefär..en nätt liten yta alltså att hitta växter till.
          dunno.gif jag skulle vilja ha ett träd som ger lite lyft för hela alltet och några buskar sen tänkte jag blanda upp med pioner och lite annat grönt ormbunkar mm, helst vill jag att buskar o trädet skall växa fort har en väldigt väldigt nyfiken granne så vi behöver ett insynsskydd. Tycker det kan vara snyggt om nåt träd kanske har en krona som bildar lite av ett paraply kanske om ni förstår vad jag menar..och helst ska både buskar och träd bli lummiga..jag måste på nåt vis täcka hela ytan så man slipper ogräs oxå .
          Solen skiner där tja vad ska man säga på morgonen till förmiddag sen kommer den åter framåt kvällskvisten och zon 3 bor jag i. Är det någon som kan tipsa mig lite vad jag skulle kunna göra och om jag ska sätta trädet i mitten av allt och sen planter buskar och annat runt omkring det? blink.gif

tacksam för tips från rådvill och vilsen i djungeln

Citera

Inlägg i den här tråden
          yvohel   4x8 meter   11-05-2011, 20:48

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-10-2025, 15:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon