Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Mme JULIA CORREVON, Hur lyckas jag....!?
          star k
          Inlägg 10-07-2011, 13:19
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 85
          Medlem nr: 41 769

Någon som vet något om denna klematis sort - Julia Correvon? Tror den tillhör Vitichella gruppen men sedan är det stopp.
          Är den sen eller tidig? Inga jätteblommor heller om jag fått rätt info. Men blommar den rikligt tro?
          Har fått hem en liten planta och det ser ut att vara en klematis av lite "klenare" sort. Blad och grenar verkar rätt sköra..... Är det någon som vet hur jag ska göra med denna lilla skönhet för att lyckas bäst? Har tsv satt ner den i en stor kruka med en lobelia som fottäckare - Men var ska jag plantera den tro? Nu står den mot en södervägg men tror inte den vill ha full sol hela dagen..... Jag har trädgårdshörna intill och parasoll så den får även viss skugga.
          Någon som vet något om denna klematis tro - Tacksam för goda råd om läge, jord, rötter, vatten etc. thanks.gif

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon