CITAT (Gossen Ruda @ 22-07-2011, 20:10)

Det är det vanliga i naturen att alla skall föröka sig. Att sen människorna översvämmar jorden är en annan sak.
Till slut flaxss, jag diskuterar inte frågan med dig. Du tar allt så personligt vilket kanske inte är så konstigt. Du har dock fel i att jag inte gillar homosexuella, däremot är jag frågande över saken.
Nejdå tar inget personligt även om det sista kanske var det men det var mest en sak jag kom att tänka på

, try me och diskutera. När det kommer till dig står jag emot som järn i en tågräls

så var inte orolig för den sakensk skull.
Fortsätt gärna, frågande över saken oki, om du nu känner att homosexualitet bara är en ''sak'' så kan man ju inte skriva att jag har fel att du inte gillar homosexuella.
Vad skulle du föredra att ha nära (tänker som i ett rum eller på fika eller annat inte som nära i sängen eller soffan) dig ? en bög eller en lesbisk ?
Och varför är du inte öppenställd mot forskarresultat och att det kanske inte alls är nåt onaturligt med det.
Om du nu inte har nåt emot det men vill ändå diskutera saken, varför då tvärt säga att det inte är naturligt. Att pront säga att det är onaturligt är väl ändå att ha nåt emot det ?
Redigerat av flaxss: 22-07-2011, 19:31