Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tjuvlarm, Bil
          malcolm
          Inlägg 21-07-2011, 07:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Igår var jag på ett läkarbesök och det var väl inget märkvärdigt med det men när jag skulle åka hem fungerade inte den lilla dosan som man låser upp bilen och stänger av tjuvlarmet med, öppnade med nyckel men då började det tjuta och varningsblinkersen satte igång. Råkade ut för samma sak för någon månad sedan på exakt samma ställe och då blev det bärgare hem, ringde efter bärgare den här gången också och när jag berättade det för bärgarkillen knuffade han bilen några meter bakåt och då fungerade det hela som det skulle. Det verkar vara något som stör ut tjuvlarmet just på den parkeringen och skall jag dit någon mer gång kommer jag att enbart låsa med nyckel och strunta i larmet. Det går en kraftledning inte så långt ifrån parkeringen och jag undrar om det är den som stör ut larmet..? Bärgaren var bussig och tog bara en minimiavgift för sin utryckning men 500 kr fattigare blev jag i alla fall.

Citera

Inlägg i den här tråden
          malcolm   Tjuvlarm   21-07-2011, 07:42

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 31-08-2025, 23:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon