Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad kan man använda som rotspärr?, Takpapp? Eller något annat som jag kan köpa
          Söttok06
          Inlägg 22-07-2011, 00:04
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 405
          Medlem nr: 10 494

Har varit på Zeta trädgård i dag. Killen samtyckte när jag pratade om att göra en Rotspärr av takpapp. Man skulle gräva ner 60 cm för säkerhets skull tyckte han mot det man inte vill ha in. (Jag ska spärra av mot grannens Japansk lyktor som jag skrev om förut)

Tycker att det verkar enklast att åka till Jula eller något byggställe och fråga efter Takpapp. Har ingen bil, så jag måste åka dit jag kan ta mig kommunalt, helst. Men förmultnar det efter några år? Då måste man ju göra om hela proceduren igen. Suck! Hade tänkte plantera växter (Funkior) där sen när jag lagt på jord.

Beställa plåt från plåtslageri kan jag tänka mig är dyrare om sman ska ha en bred på 40-60 cm. Och jag måste ha en längd på 6 meter.

Har någon här erfarenhet?

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon