CITAT (malcolm @ 04-08-2011, 21:52)

Det jag har sett av pride är porr, läderkepsar och stringkalsonger. Skulle vanliga heterosexuella personer bete sig så blev de tagna för förargelseväcknde beteende. Jag är inte emot kärlek mellan människor av vilket kön de än har men måste erkänna att det äcklar mig att tänke på hur bögar penetrerar varandra i analöppningen, vet att analsex även förekommer i kvinna/man relationer men det är lika avsmakligt det. Många kvinnor verkar inte fatta att bögar faktiskt stoppar in sina könsorgan i den andres skithål och blundar för det och jag tycker det är vidrigt, inte konstigt att HIV först och främst spreds bland vissa grupper av männskor men som sagt, jag har inget emot kärlek mellan människor men denna ohämmade sex gllar jag inte.
*suck* vad är det med medelålders heteromän egentligen???
Jag tänker aldrig på hur andra för mig helt främmande människor väljer att penetrera varandra! Varken hur, när eller med vad. Sen är det en väldigt heteronormativ syn på sex vilket ofta bottnar i den konservativa synen på att "riktigt sex" är penetrerande i barnalstrande syfta.
Alla homosexuella män har inte analsex. En obekräftad siffra jag hittade på nätet säger 65% för homosexuella män 9,5% bland heterosexuella på frågan om de har haft analsex de senaste 12 månaderna. Bisexuella redovisades inte.
Förutom att det finns homosexuella som helt enkelt inte tänder på det eller inte vill så kan det även finnas fysiska begränsningar. Men jag tror de flesta hbtq-personer har ett fungerande och bra sexliv ändå för uppfinningsrikedomen är stor...