CITAT (Azur @ 29-01-2012, 13:17)

Dödshot? Mot en hel grupp människor? Är du inte riktigt frisk?
Azur: Hur kan du få in ordet dödshot i min kommentar till "vådaskjutningen" av bilen ?
En hel grupp människor skriver du,men det var nog bara en som sköt "vådaskottet" eller har du andra uppgifter ?
Bara för att jag har en elak dekal på min bil,så betyder det inte att jag vill ta livet av människan...
Visst har vi mycket mord i trakten "Malmö" men jag sysslar inte med sådana saker !
För många år sedan fanns en dekal med uppmaningen "Rädda naturen - Konservera en ekorre" vilket förhoppningsvis ingen gjorde...
Ironi är kanske inte din starka sida men det kan jag leva med...
Gossen Ruda: Nära skjuter ingen hare heter det och min dekal kan väl närmast liknas vid det uttrycket...
Ironi är innebörden men självklart skulle jag inte vara speciellt ledsen,om någon gjorde mig glad !
En kula i skylten bevisar bara att dom inte skall ha vapen men väl sitta bakom galler !
Fast nu när du nämmner det,man kanske skulle köra till Rosengård och ordna ett par kulhål...
Hög coolhetsfaktor !!!
Tack Monarda,skönt att det finns folk som förstår skillnaden...
Vi hade för några år sedan "skyltskyttar" i trakten men dom har tydligen fått slut på kulor...
Avskyr jakt och slakt men räddar gärna djur från döden.
Skänker pengar till Djurrättsalliansen, WSPA, Svenska Hästars Värn och Djurskyddet Sverige.
Zon 1 enligt kartan men ibland känns det som zon 13