CITAT (sparvuggla @ 03-07-2014, 14:42)

Den där källan är jag inte så förtjust i, inte precis opartiskt. En tidning som ingen normal människa vill läsa.
Fick veta förresten att en jägare var nära att skjuta en kvinna i Dalarna förra helgen, men hittar inget om händelsen. Troligen har man gjort en deal med jägarförbundet i all tysthet
Du påstår med andra ord att det är en påhittad historia, att en varg absolut inte kan ta sig igenom ett rovdjursstängsel...
Angående fallet där en jägare var nära att skjuta en kvinna, kan du berätta lite mer om vad som hände...
Skjöt denne vid sidan om kvinnan?
Såg kvinnan en beväpnad jägare och blev rädd och påstod att det var nära att hon blev skjuten?
CITAT (kerstinbern @ 29-07-2014, 19:22)

Det är visserligen mitt i sommaren, men man bör nog vara mycket försiktig om man tänker sig ut i skogen plocka bär. Man bör se till att konstant föra mycket oväsen, för allt som rör sig kan ju bli påskjutet hela året om:
http://www.jaktojagare.se/notiser/skot-alg-pa-vildsvinsatelHär vill jag citera vad sparvuggla skrev sist angående en artikel skriven av samma tidning...
"Den där källan är jag inte så förtjust i, inte precis opartiskt. En tidning som ingen normal människa vill läsa."
Så det där skall du inte tro på, toligen är det en påhittad historia som aldrig hänt...