Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Blommande zamiakalla?, Fröstängel eller blomma - ska jag göra något särskilt?
          fifimar
          Inlägg 18-08-2011, 18:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 28
          Medlem nr: 21 898

Hej alla glada och fina!

Döm om min förvåning när min zamiakalla pruttade upp en knopp som inte innehöll nya blad som vanligt! biggrin.gif

Den har fått sig en blomma, det är kanske inte den vackrast i världen, men jag bidde glad ändå och sökte runt lite om man bör göra något särskilt nu när den blommat men fick inte direkt några nya svar på det. Infon jag fick var att den blommar om den är lite äldre samt står ljust.

Så, ska jag göra någonting nu? Vill plantan ha något särskilt vid blomning? Undrar lite samtidigt som jag blev så paff att jag ville dela med mig av det - så här kommer två bilder på "miraklet" wink.gif

Bifogad fil  zamiakalla_blomma.jpg ( 325.74k ) Antal nedladdningar: 79

Bifogad fil  zamiakalla_blomma2.jpg ( 565.32k ) Antal nedladdningar: 107

Citera

Inlägg i den här tråden
          fifimar   Blommande zamiakalla?   18-08-2011, 18:17

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-06-2025, 10:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon