Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> mitt allra första träd., Torpet Gropen 1ska få sitt första frukt träd i son 4.
          Qenthino
          Inlägg 26-08-2011, 05:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 73 392

Mitt eftrlängtade torp i Hälsingland, ska nu få sitt första träd, som bär frukt, mycket sol hela dagen, men ganska tunn jordmån, där under bara fin sand, potatisen trivs i denna jord, min önskan är att plantera Bigaråer och päron där, jag har ingen kunnskap alls, men är mycket intresserad av ympning och beskäring av frukt träd, var ifrån den lusten kommer ifrån vet jag ej, men så är det med mig, dels varför jag vurmar för päron och bigaråer, vet jag inte, men känslan är stark, jag är en stor djurvän, även för dom vilda djuren och så känner jag för frukt träden också, här hoppas jag få goda råd och tipps för framtida odling, min önskan handlar inte om stora odlingar, utan mer om hur gott mina växter har det, om någon känner och förstår hur jag tänker, är hon eller han väldigt välkommen med sina synpunkter och kunskaper, även dom som känner som jag och vill utveckla sig är välkomna att höra av sig.
          mvh Qenth.

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-08-2025, 01:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon