Jag brukar fantisera en saga innan jag somnar om kvällarna efter mina böner.
Igår kom jag på hur jag skulle göra världen bättre
Först skulle jag ta alla soldater från varje land och sända dessa till en planet i yttre rymden där de skulle skolas om till fredliga medborgare.
I deras ställe skulle aliens ta plats som såg ut som dem som jag sänt bort och dessa aliens skulle komma från en planet där de hade kommit så långt att kärleken rådde överallt!
Och så skulle dessa soldater (aliens) på jorden lägga ifrån sig alla vapen och DÅ skulle det blir kaos bland ländernas politiker,de hotade med att skjuta soldaterna,men då fanns det inte längre några vapen.
Till att börja med hängdes en massa soladater,men alien-soldaterna struntade i det...
Så skulle alla politiker få åka till den fredliga planeten för omskolning och de fredliga aliens tog deras plats...
Likaså de stormrika skulle till den planeten och aliens kom till deras platser ...
Och då skulle den stora förändringen börja....
De rika började hjälpa de fattiga,hungrande,uteliggare etc...
Varenda gangster,pedofil,mördare,prostituerad,kvinnomisshandlare etc...skulle också åka till omskolnig till den fredliga planeten i den yttre rymden och aliens tog dera plats..
Men sedan insåg jag att varenda människa skulle behöva åka till omskolning till den fredliga planeten innan allting blev bra här på jorden!