| |
|
  |
Handen i kakburken för sossarna ! |
|
|
|
|
16-11-2011, 07:07
|
Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833

|
CITAT (Cacki @ 15-11-2011, 22:40)  Nu vet jag ju inte om du och Gita snackar om samma snubbe, men är det Johnny Depp ni menar båda två så håller jag inte med er...fast det är okej, jag känner mej inte mobbad ändå. Någon Jonny Deep kan jag dock inte påminna mej om att jag vet vem det är.  Är det möjligtvis någon som kan luska fram en liten bild? Den ende som dyker upp när jag googlar på det namnet är nämligen Anmas Deppis. Du är bra rolig du? Har du glömt det här med forumetik och ev. stavfel? Fast du brukar ju inte vara så noga med sådant, det är kanske något du anser dig stå över. Nu bekommer mig ett och annat stavfel/tangentsnubbel inte ett dugg, men du kanske skulle vara medveten om att det finns de som avstår för att skriva på internetforum p.g.a raljerade över ev. stavfel, men det är kanske också någonting som du anser dig stå över. Förmodar att du är ute efter att framstå som kul, men blev väl mera bara lite fånig. Gita CITAT (Anma @ 15-11-2011, 22:48)  Jag förutsatte att Gita menade Johnny Depp, men jag förstod inte riktigt varför hon skulle förlöjliga honom genom att förvränga hans namn. Men jag antar att det finns något bra skäl till det, även om jag inte begriper.  Jösses, trodde du var ganska intelligent, men om ett missad bokstav sätter myror i huvudet på dig så börjar jag tvivla en aning. Gita
Redigerat av Gita: 16-11-2011, 07:10
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 07:36
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Gita @ 15-11-2011, 15:46)  Då förutsätter jag att du tycker att det skulle vara helt OK om jag likt GR skriver nedsättande kommentarer om andra forumister i min signatur? Nu kommer jag iofs inte sänka mig så lågt Gita Det har jag aldrig påstått och det vet du... Det räcker gott med alla nedsättande kommentarer du skriver i löpande text...
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 08:34
|

Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296

|
För att återgå till den tragikomiska historien med Anders J och hans SMS. En intern och i sak felaktig kritik som framförs på ett idiotiskt sätt. Givetvis hoppar tabloidpressen på och startar mediadrevet igen. Tom SVT vaknar, man har tydligen övergett Public Service-tanken. För att inte tala om Odlas lilla smutskastartrojka, lögnerskan, kverulanten och besserwissern, går igång. Samma personer som klagar på Juholts uttalanden tar nu upp en än värre virrpanna och höjer till skyarna. Ganske lustigt faktiskt, man kan ju inte ens bli arg på de patetiska typerna. Min signatur har tydligen till slut retat upp Gita så hon, eller via ombud, har klagat hos Göran. Det var det där med droppen.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 08:38
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 07:07)  Du är bra rolig du? Har du glömt det här med forumetik och ev. stavfel? Fast du brukar ju inte vara så noga med sådant, det är kanske något du anser dig stå över. Nu bekommer mig ett och annat stavfel/tangentsnubbel inte ett dugg, men du kanske skulle vara medveten om att det finns de som avstår för att skriva på internetforum p.g.a raljerade över ev. stavfel, men det är kanske också någonting som du anser dig stå över. Förmodar att du är ute efter att framstå som kul, men blev väl mera bara lite fånig. Gita Jösses, trodde du var ganska intelligent, men om ett missad bokstav sätter myror i huvudet på dig så börjar jag tvivla en aning. Gita Du kan anklaga mej för vad du vill, men i det här fallet har du faktiskt fel. Jag brukar faktiskt inte kommentera stavfel eftersom man oftast kan förstå vad skribenten menar. Men i det här fallet blev jag faktiskt osäker på om ni menade samma person och det var därför jag googlade efter en bild. Om du bara hade missat ett h i förnamnet hade jag inte reagerat men eftersom din tangentsnubbling i efternamnet även medförde ett annat uttal så gjorde det mej osäker. Mitt försök att skoja lite i avväpnande syfte finns däremot i inlägget innan. (Det om att kika på nakna karlar) Men däremot gör du det nu igen! Du har tidigare anklagat mej för att läsa in saker mellan raderna som faktiskt inte står ändå är det precis det du själv gör nu. Ska du anklaga andra så får du se till att hålla ryggen fri själv.
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:06
|
Medlem

|
CITAT (Gossen Ruda @ 16-11-2011, 08:34)  För att återgå till den tragikomiska historien med Anders J och hans SMS. En intern och i sak felaktig kritik som framförs på ett idiotiskt sätt. Givetvis hoppar tabloidpressen på och startar mediadrevet igen. Tom SVT vaknar, man har tydligen övergett Public Service-tanken. För att inte tala om Odlas lilla smutskastartrojka, lögnerskan, kverulanten och besserwissern, går igång. Samma personer som klagar på Juholts uttalanden tar nu upp en än värre virrpanna och höjer till skyarna. Ganske lustigt faktiskt, man kan ju inte ens bli arg på de patetiska typerna. Min signatur har tydligen till slut retat upp Gita så hon, eller via ombud, har klagat hos Göran. Det var det där med droppen.  Även om du kanske inte inser det så lever i ett land där yttrandefriheten har en stark ställning och där det är en demokratisk rättighet att ha kritiska synpunkter på våra politiker. Det är väl knappast kritikernas fel att just Juholt uppenbarligen i dina ögon inte klarar en kritisk granskning och att han också uppenbarligen inte ens klarar av att få de egna med sig. Att du sen väljer att kalla oss som har åsikter om honom Odlas lilla smutskastartrojka, lögnerskan, kverulanten och besserwissern [b]ändrar inget som helst.[/b]. Att du sedan i din signatur väljer att visa upp dig som en ynklig, patetisk dumbom stör inte mig, men har tanken aldrig slagit dig att forumägarna kanske inte vill förknippas med sådana dumheter. Odla.nu är ju trots allt ett kommersiellt företag beroende av kunde och annonsörer. Forumet är en fin service som vi får nyttja helt gratis och du inser/förstår tydligen inte att ditt tilltag kanhända slår åt fel håll. Gita
Redigerat av Gita: 16-11-2011, 09:08
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:23
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 16-11-2011, 08:38)  Du kan anklaga mej för vad du vill, men i det här fallet har du faktiskt fel. Jag brukar faktiskt inte kommentera stavfel eftersom man oftast kan förstå vad skribenten menar. Men i det här fallet blev jag faktiskt osäker på om ni menade samma person och det var därför jag googlade efter en bild. Om du bara hade missat ett h i förnamnet hade jag inte reagerat men eftersom din tangentsnubbling i efternamnet även medförde ett annat uttal så gjorde det mej osäker. Mitt försök att skoja lite i avväpnande syfte finns däremot i inlägget innan. (Det om att kika på nakna karlar)
Men däremot gör du det nu igen! Du har tidigare anklagat mej för att läsa in saker mellan raderna som faktiskt inte står ändå är det precis det du själv gör nu. Ska du anklaga andra så får du se till att hålla ryggen fri själv. Nu tror jag faktiskt att du underskattar dig själv! Gita CITAT (Aqvakul @ 16-11-2011, 07:36)  Det har jag aldrig påstått och det vet du... Det räcker gott med alla nedsättande kommentarer du skriver i löpande text... Några exempel? jaja, jag vet att jag stört mig på ditt sätt att agera lärare även på ett forum för vuxna människor (och ärligt, det stör mig fortfarande), men det kan väl knappast kallas nedsättande. Eller? Gita CITAT (Gossen Ruda @ 16-11-2011, 08:34)  För att återgå till den tragikomiska historien med Anders J och hans SMS. En intern och i sak felaktig kritik som framförs på ett idiotiskt sätt. Givetvis hoppar tabloidpressen på och startar mediadrevet igen. Tom SVT vaknar, man har tydligen övergett Public Service-tanken. För att inte tala om Odlas lilla smutskastartrojka, lögnerskan, kverulanten och besserwissern, går igång. Samma personer som klagar på Juholts uttalanden tar nu upp en än värre virrpanna och höjer till skyarna. Ganske lustigt faktiskt, man kan ju inte ens bli arg på de patetiska typerna. Min signatur har tydligen till slut retat upp Gita så hon, eller via ombud, har klagat hos Göran. Det var det där med droppen.  Nämen se på, Rudan har faktiskt ändrat sin signatur!!!!!! Gita
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:24
|
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 07:07)  Jösses, trodde du var ganska intelligent, men om ett missad bokstav sätter myror i huvudet på dig så börjar jag tvivla en aning. Gita Till skillnad från dig har jag lärt mig att sätta dit ett smiley som förklarar när jag skojar. Tack för komplimangen dock.
Redigerat av Anma: 16-11-2011, 09:24
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:28
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 09:06)  Även om du kanske inte inser det så lever i ett land där yttrandefriheten har en stark ställning och där det är en demokratisk rättighet att ha kritiska synpunkter på våra politiker. Det är väl knappast kritikernas fel att just Juholt uppenbarligen i dina ögon inte klarar en kritisk granskning och att han också uppenbarligen inte ens klarar av att få de egna med sig. Att du sen väljer att kalla oss som har åsikter om honom Odlas lilla smutskastartrojka, lögnerskan, kverulanten och besserwissern [b]ändrar inget som helst.[/b].
Att du sedan i din signatur väljer att visa upp dig som en ynklig, patetisk dumbom stör inte mig, men har tanken aldrig slagit dig att forumägarna kanske inte vill förknippas med sådana dumheter. Odla.nu är ju trots allt ett kommersiellt företag beroende av kunde och annonsörer. Forumet är en fin service som vi får nyttja helt gratis och du inser/förstår tydligen inte att ditt tilltag kanhända slår åt fel håll. Gita Du har nog totalt missuppfattat syftet med Odla. Det är till för trädgårdsodlare men du och ett par till försöker göra det till ett plattform för moderat skitpropaganda. Jag har fö inget emot Juholt som du försöker påskina, det blev tyvärr en olycklig ordvändning där för det syftar på dina smutskastningsförsök. Det är bara Anders J jag anser vara en virrpanna. Du sysslar fö inte med kritisk granskning av politiker, det är enbart smutskastning av Juholt värdigt Aftonbabblet och Spexpressen. När tänker du ta tillbaka snacket om den "store ledaren"?
Redigerat av Gossen Ruda: 16-11-2011, 10:42
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:45
|
Medlem

|
CITAT (Gossen Ruda @ 16-11-2011, 09:28)  Du har nog totalt missuppfattat syftet med Odla. Det är till för trädgårdsodlare men du och ett par till försöker göra det till ett plattform för moderat skitpropaganda. Jag har fö inget emot Juholt som du försöker påskina, det blev tyvärr en olycklig ordvändning där för det syftar på dina smutskastningsförsök. Det är bara Anders J jag anser vara en virrpanna. Du sysslar fö inte med kritisk granskning av politiker, det är enbart smutskastning av Juholt värdigt Aftonbabbles och Spexpressen. När tänker du ta tillbaka snacket om den "store ledaren"? Jag kan skriva ut det manuellt: Gita är en usel individ som vägrar erkänna att hon ljugit och hittat på. Hur många gånger som helst. Beträffande syftet med Odla, varför håller du dig inte till det då, istället för att oupphörligen fortsätta med att kasta skit på alla dem som inte delar dina åsikter. När det gäller din "hang up" beträffande mig så börjar jag nästan (men bara nästan) tycka lite synd om dig. Du börjar bli väl patetisk. Gita
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 09:50
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 09:45)  Beträffande syftet med Odla, varför håller du dig inte till det då, istället för att oupphörligen fortsätta med att kasta skit på alla dem som inte delar dina åsikter.
När det gäller din "hang up" beträffande mig så börjar jag nästan (men bara nästan) tycka lite synd om dig. Du börjar bli väl patetisk. Gita Det är du som börjar, varje gång. Jag bara returnerar skiten. Det är nog bara du som tycker jag är patetisk, men hellre det än att vara en kronisk lögnare. Även om jag ändrat signaturen vet alla som läser den att det är du som åsyftas. Skit skall skit ha som min mamma brukade säga.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 10:09
|
Medlem

|
CITAT (Gossen Ruda @ 16-11-2011, 09:50)  Det är du som börjar, varje gång. Jag bara returnerar skiten.
Det är nog bara du som tycker jag är patetisk, men hellre det än att vara en kronisk lögnare. Även om jag ändrat signaturen vet alla som läser den att det är du som åsyftas. Skit skall skit ha som min mamma brukade säga. vet du vad, dina inlägg och din skitkastning här på forat räcker snart till en hel bok. Tänkbar titel " IQ Fiskpinne" Gita
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 10:35
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 10:09)  vet du vad, dina inlägg och din skitkastning här på forat räcker snart till en hel bok. Tänkbar titel " IQ Fiskpinne" Gita Den kanske står sig bra i konkurrensen med: En moderat astroturfs bekännelser?
Redigerat av Gossen Ruda: 16-11-2011, 10:36
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 11:44
|

Medlem

|
CITAT (malcolm @ 16-11-2011, 11:36)  Kärlek börjar ofta med bråk.  Hmm. Jag kommer att tänka på Wiston Churchill. Under sin tidigare tid som politiker, innan 2:ra världskriget, hade han en kvinnlig motståndare i parlamentet. Hon var ofta känd för att få sista ordet i debatter men Winston kunde sätta henne på plats. De hade ofta debatter men en minnesvärd slutade med att hon sa: Om vi hade varit gifta skulle jag hälla gift i ert te. Winston svarade: Om vi hade varit gifta skulle jag dricka det.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 12:25
|

Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723

|
CITAT (Gossen Ruda @ 16-11-2011, 09:50)  ...........Det är nog bara du som tycker jag är patetisk........... Nej, jag börjar tycka det också..... du låter som en obstinat barnunge som bara kan kasta "skit" på andra istället för att delta i debatten....
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland mitt album
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 12:30
|

Medlem

|
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 13:35
|

Medlem
Antal inlägg: 4 738
Medlem nr: 45

|
Det blir ju rena mobbingforum.....
Om man inte kan diskutera politik, oavsett från vilken sida, då är det bättre att man tar bort alla politiska trådar. Så som det är nu blir det otrevligt.
Gossen vad får du ut av det hela?
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 13:44
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (Gita @ 16-11-2011, 09:23)  Nu tror jag faktiskt att du underskattar dig själv!Gita Några exempel? jaja, jag vet att jag stört mig på ditt sätt att agera lärare även på ett forum för vuxna människor (och ärligt, det stör mig fortfarande), men det kan väl knappast kallas nedsättande. Eller? Gita Nämen se på, Rudan har faktiskt ändrat sin signatur!!!!!! Gita Förklara gärna vad du menar....
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 14:19
|
Medlem

|
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 16-11-2011, 13:35)  Gossen vad får du ut av det hela? En tolkning kan vara att det är hans sätt att få ut sin egen bitterhet och frustration över sina egna tillkortakommanden och misslyckanden. Som sagt, kan vara en förklaring men dock ingen ursäkt. Gita
|
|
|
|
|
|
|
|
16-11-2011, 15:02
|

Medlem
Antal inlägg: 4 721
Medlem nr: 17 660

|
Undrar om Wallström står i kulisserna och kollar läget. Är kanske den enda som kan lyfta partiet. Om hon nu vill ge sig in getingboet på Sveavägen. Där förbereder man sig säkert för tiden efter Juholt. Bara för att vara på den säkra sidan. Läckor till pressen kanske är en del i strategin. Spekulera kan man ju göra. Juholt har ju knappast rosat marknaden med kloka uttalanden o lysande ledarstil.
--------------------
Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla
Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|