CITAT (gnon49 @ 16-11-2011, 15:02)

Undrar om Wallström står i kulisserna och kollar läget. Är kanske den enda som kan lyfta partiet. Om hon nu vill ge sig in getingboet på Sveavägen. Där förbereder man sig säkert för tiden efter Juholt. Bara för att vara på den säkra sidan. Läckor till pressen kanske är en del i strategin. Spekulera kan man ju göra. Juholt har ju knappast rosat marknaden med kloka uttalanden o lysande ledarstil.
Gnon det var precis det min gubbe sa för 5 Minter sedan. Vi får se om hon stiger fram.....
Vore ju bra för S
Jag gillar att diskutera politik men då måste man visa respekt för andras åsikter.
Som tur är lever vi i en demokrati med olika partier. Jag vill inte leva i en enpartistat.
Inte är Odla väl ett S ägd forum? Om en politiker i en av domn fyra allianspartier gör en tabbe så är vänsterfalangen väldigt snabbt att skriva om det. Varför får då inte motparten gör detsamma?
Men i alla diskussioner behöver man väl inte bli så sårande, skriva personliga förolämpningar osv.
Kan man inte diskutera, då skall man låta bli det.
Sin personliga frust måste man lämna utanför forumet.
Antigen man lär sig att behärska sig eller man skall ta bort all politik härifrån. Vad har det blivit av småprat?
Elisabeth