Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

71 sidor V  « < 46 47 48 49 50 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Handen i kakburken för sossarna !
          Överbölingen
          Inlägg 09-11-2011, 19:16
          Länk hit: #941

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

Jag börjar faktiskt att överväga att ställa up ionför nästa val. Kan alla andra töntar så varför inte jag?

Citera
          Gita
          Inlägg 09-11-2011, 19:40
          Länk hit: #942

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Överbölingen @ 09-11-2011, 19:16) *
          Jag börjar faktiskt att överväga att ställa up ionför nästa val. Kan alla andra töntar så varför inte jag?

Gör det, jag kanske röstar på dig!
          Gita

Citera
          Cacki
          Inlägg 09-11-2011, 19:43
          Länk hit: #943

Medlem
          Antal inlägg: 6 240
          Medlem nr: 6 755

giggle.gif Det kan du säkert! Kan Reinfeldt så kan du! tummenupp.gif Renfäll vore väl ett bra ministernamn som skulle klinga vackert i supportertöntarnas öron?
          Men vill du att någon ska förstå vad du säger får du allt ligga lite lågt med den där dialektala "rappakaljan" du roar oss odlaiter med ibland. flirting.gif
          Fast spelar roll egentligen, att ljuga på jämtska(?) eller på vanlig svenska gör detsamma. Det är likt förbannat ändå bara en lögn.
          Lycka till!

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          gnon49
          Inlägg 09-11-2011, 21:13
          Länk hit: #944

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Och vilket parti vill du ta till oanade höjder måntro? w00t.gif

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Cacki
          Inlägg 09-11-2011, 22:52
          Länk hit: #945

Medlem

CITAT (gnon49 @ 09-11-2011, 21:13) *
          Och vilket parti vill du ta till oanade höjder måntro? w00t.gif

Kan det vara en liten ledtråd att t.o.m. Gita ev. skulle kunna tänka sej att ta ett litet hopp över skacklarna?? Jag trodde att hon som bäst höll på att drunkna i sin rådjursögda drömprins korpgluggar, men där ser man.
          Hur som helst så kan han i alla fall inte räkna med min röst...om det inte är som luciakandidat han vill ställa upp, vill säga...för lite söt kan man ju inte förneka att han är i alla fall... flirting.gif

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          netha
          Inlägg 09-11-2011, 22:59
          Länk hit: #946

Gäster

CITAT (Motti @ 08-10-2011, 01:08) *
          Sossarnas nya pertiledare blev tagen på bar gärning " handen i kakburken " och oj vad han inte visste något om något när det gäller bostadsbidrag mm thumbdown.gif Vill man vinna trovärdighet så får man ta reda på vad som gäller även för en politiker .Kört kört för sossarna som gärna lever på skattepengar från arbetarna rtfm.gif !

Har inte och tänker inte läsa alla inlägg i tråden men säger min åsikt iaf.

Juhoilt = Jugholt = virrig människa som kanske har en bokstavskombinationsdiagnos och just därför inte borde kandiderat till partiledarposten!
          Stor belastning för partiet ... fast det kommer få att erkänna. han är ju MAN!

Citera
          Cacki
          Inlägg 09-11-2011, 23:09
          Länk hit: #947

Medlem

CITAT (netha @ 09-11-2011, 22:59) *

Juhoilt = Jugholt = virrig människa som kanske har en bokstavskombinationsdiagnos och just därför inte borde kandiderat till partiledarposten!

Oj, här har vi visst en alliansare till med stora skälvan! Snart får vi börja anteckna för att komma ihåg dem alla... laugh.gif

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          netha
          Inlägg 09-11-2011, 23:22
          Länk hit: #948

Gäster

CITAT (Cacki @ 09-11-2011, 23:09) *
          Oj, här har vi visst en alliansare till med stora skälvan! Snart får vi börja anteckna för att komma ihåg dem alla... laugh.gif

Nu är du faktiskt bara löjlig!

Citera
          Cacki
          Inlägg 09-11-2011, 23:44
          Länk hit: #949

Medlem

CITAT (netha @ 09-11-2011, 23:22) *
          Nu är du faktiskt bara löjlig!

Är jag verkligen det? Du kanske ändå skulle ta och kika igenom tråden så får du se vad jag menar. 48 sidor med samma ältande av er alliansare (som ändå inte tänker rösta på sossarna) om att Juholt borde bytas ut...
          Nog ser man vissa likheter mellan de olika faserna i sorg-/krisbearbetning och era reaktioner.
          Först förnekelsen av rädslan...sedan ska allt ältas om och om igen. Det verkar tyvärr vara i den fasen de flesta av er verkar ha fastnat, men kan vi göra något för att underlätta för er att kunna gå vidare så säg bara till!

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          Anma
          Inlägg 10-11-2011, 00:01
          Länk hit: #950

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (netha @ 09-11-2011, 22:59) *

Du som inte tänker läsa tråden, antar att du heller inte läst de små notiserna i tidningarna. 4 stycken alliansare, varav 3 Moderater har gjort exakt samma fel med sina bostäder som Juholt. Alla dessa 4 är riksdagsmän och någon av dem kanske är en framtida partiledare.
          Så. Några frågor på det?

Citera
          malarmaster
          Inlägg 10-11-2011, 07:59
          Länk hit: #951

Medlem
          Antal inlägg: 2 446
          Medlem nr: 28 186

CITAT (Anma @ 10-11-2011, 00:01) *
          Du som inte tänker läsa tråden, antar att du heller inte läst de små notiserna i tidningarna. 4 stycken alliansare, varav 3 Moderater har gjort exakt samma fel med sina bostäder som Juholt. Alla dessa 4 är riksdagsmän och någon av dem kanske är en framtida partiledare.
          Så. Några frågor på det?

frågan de kommer att få vid ett ev. partiledarskap,ministerförfrågan m.m. är "har du några lik i garderoben som kan ställa till det?" dessa 4 har det o kommer aldrig att tillfrågas då det nu är känt.
          det har under alliansen tillfrågats o till o med utnämnts personer till ministrar som inte varit sanningsenliga,de har alla fått gå.givetvis blir det rabalder i pressen,men det skall det bli,all skit skall fram.

det är bara att konstatera att s valberedning inte gjorde ett särskilt noggrant arbete vid letandet av ny partiledare,något de fått kritik för från flera håll. Ulf

Citera
          Jan Lindgren
          Inlägg 10-11-2011, 10:07
          Länk hit: #952

Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem nr: 11 218

CITAT (Cacki @ 09-11-2011, 23:44) *
          Är jag verkligen det? Du kanske ändå skulle ta och kika igenom tråden så får du se vad jag menar. 48 sidor med samma ältande av er alliansare (som ändå inte tänker rösta på sossarna) om att Juholt borde bytas ut...
          Nog ser man vissa likheter mellan de olika faserna i sorg-/krisbearbetning och era reaktioner.
          Först förnekelsen av rädslan...sedan ska allt ältas om och om igen. Det verkar tyvärr vara i den fasen de flesta av er verkar ha fastnat, men kan vi göra något för att underlätta för er att kunna gå vidare så säg bara till!

Hej!
          Jag är tydligen ett undantag Som alliansare tycker jag absolut att Juholt ska sitta kvar. Han är en tillgång.
          MVH
          Jan Lindgren

Citera
          Cacki
          Inlägg 10-11-2011, 11:21
          Länk hit: #953

Medlem

CITAT (Jan Lindgren @ 10-11-2011, 10:07) *
          Hej!
          Jag är tydligen ett undantag Som alliansare tycker jag absolut att Juholt ska sitta kvar. Han är en tillgång.
          MVH
          Jan Lindgren

Jättebra!
          Då skulle det nog vara väldigt värdefullt om du skulle vilja göra en liten insats med att ta hand om de andra med Juholtfobi.
          gnon49, Gita o malarmäster verkar vara i störst behov av akut hjälp. Huggorm är busig så han spelar nog mest så honom är det nog lite lugnare med.

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          Vippan
          Inlägg 10-11-2011, 12:16
          Länk hit: #954

Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem nr: 14 624

Han får gärna stanna kvar till nästa val,han är en tillgång för Alliansen,så sluta racka ner på mannen med mustachen.

Drevet mot Håkan Bråkan var det sossejournalisten Lena Melin som drog igång så sossarna själva har hjälpt till duktigt.

Citera
          gnon49
          Inlägg 10-11-2011, 12:25
          Länk hit: #955

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Hehe, Juholt får gärna sitta kvar för mig. Om det är alliansen eller det egna partiet han är en tillgång för kan ju diskuteras. Ärligt talat tror jag han är en trevlig prick privat. Vem har fobier för vår statsminister, Vänligen räck upp en hand.

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Vippan
          Inlägg 10-11-2011, 12:29
          Länk hit: #956

Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem nr: 14 624

CITAT (gnon49 @ 10-11-2011, 12:25) *
          Hehe, Juholt får gärna sitta kvar för mig. Om det är alliansen eller det egna partiet han är en tillgång för kan ju diskuteras. Ärligt talat tror jag han är en trevlig prick privat. Vem har fobier för vår statsminister, Vänligen räck upp en hand.

Hjälp jag tyckte jag såg en mustach på mackan i morse biggrin.gif

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 10-11-2011, 12:30
          Länk hit: #957

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (Vippan @ 10-11-2011, 12:29) *
          Hjälp jag tyckte jag såg en mustach på mackan i morse biggrin.gif

Hellre det än en skinnskalle.
          Tillbaka till vassen.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 10-11-2011, 12:33
          Länk hit: #958

Gäster

CITAT (Vippan @ 10-11-2011, 12:16) *
          Han får gärna stanna kvar till nästa val,han är en tillgång för Alliansen,så sluta racka ner på mannen med mustachen.
          Drevet mot Håkan Bråkan var det sossejournalisten Lena Melin som drog igång så sossarna själva har hjälpt till duktigt.

Hmmm...fel...han har väl mustasch naughty.gif

Dubbelfel....hon heter Anette Holmqvist crazy.gif

Citera
          Cacki
          Inlägg 10-11-2011, 12:34
          Länk hit: #959

Medlem

CITAT (gnon49 @ 10-11-2011, 12:25) *

Nej någon fobi har jag inte för honom. Jag kan titta på bilder av honom utan någon större ångestkänsla i kroppen även om jag måste erkänna att jag tycker att hans utseende ger mej ett visst obehag. Men sitt utseende kan han ju inte rå för.
          Men däremot skrämmer det mej hur han lyckas dupera så många som han gör, men det är en annan sak.

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          herkules
          Inlägg 10-11-2011, 13:00
          Länk hit: #960

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

fobier är något som går att träna bort. klarar man inte det får man medicinera.

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera

71 sidor V  « < 46 47 48 49 50 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-06-2026, 01:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon