Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

45 sidor V  « < 43 44 45  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Moderaterna skriver om historien, för att nå sitt syfte: Det enda partiet i Sverige
          Anma
          Inlägg 07-12-2011, 00:24
          Länk hit: #881

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Motti @ 07-12-2011, 00:02) *
          Tycker Gita verkar ha en stark personlighet som är rak och oberoende av vad InternetTrollen tycker thumbdown.gif Kul att se andra som vågar ha en egen åsikt och som inte följer med strömen .

Menar du att de som inte tycker som Gita inte har en egen åsikt? Jag ska tala om för dig att jag har en alldeles egen åsikt om saker och ting som varken du eller Gita eller Gossen Ruda eller lamorran eller Chacki eller någon annan kan ändra på enbart för att deras åsikter kanske skiljer sig från min. Sen att jag ofta håller med både chacki och andra för att vi råkar tycka likadant, det har inte med att göra att jag skulle följer någon ström eller trollar. Det råkar bara falla sig så att vi råkat tycka likadant. Det händer faktiskt att jag tycker som du också ibland, inte i politik dock.

Citera
          Huggorm
          Inlägg 07-12-2011, 01:01
          Länk hit: #882

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Tveksamt om det finns två personer i hela världen som har samma åsikter om vi går in på detalj.

Citera
          Anma
          Inlägg 07-12-2011, 01:08
          Länk hit: #883

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Huggorm @ 07-12-2011, 01:01) *
          Tveksamt om det finns två personer i hela världen som har samma åsikter om vi går in på detalj.

Så kan det vara. Det är därför jag blir provocerad av att många meningsmotståndare (läs alliansare) gör en tjock grå massa som följer med strömmen av oss som inte tycker att Reinfeldt och co är det mest optimala valet för detta land.
          Det finns en hel del vänsterfolk här som skriver i dessa trådar som jag verkligen inte har särskilt mycket gemensamt med, varken i debatteknik eller åsikter i allmänhet.

Citera

45 sidor V  « < 43 44 45
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-06-2026, 04:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon