Vi har inte gjort några ändringar nyligen och servern har fungerat som den ska. Det troligaste är tillfälliga problem trafikproblem på nätet.
Mvh Göran
Tackar för svaret.
--------------------
Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.
Medlem
Antal inlägg: 613
Medlem nr: 3 728
CITAT (Gossen Ruda @ 29-11-2011, 09:14)
Det förekommer fortfarande att det blir tvärstopp en tid, sen kommer det igång. Gäller BARA Odla för mig.
Men så har det alltid varit här, eller hur?
--------------------
Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.
Medlem
Antal inlägg: 1 602
Medlem nr: 707
Är det möjligen ett sydstatsproblem:)?
Pga långt avstånd och luftburen blanktråd så har telia faktiskt varit så ärliga att de sagt att i kan inte ha mer än 250 kb. Kostnaden däröver skulle bara aktieägarna tjäna på utan att vi få snabbare uppkoppling. Faktum är at skillnaden är mariginell jämfört med 10Mb i Östersund. Fast å andra sidan laddar jag inte hem så mycket.
Ang seghet har jag inte märkt något alls här i Mittens rike.