Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Så det kan bli, Och berömvärt av stor elkedja
          Överbölingen
          Inlägg 31-12-2011, 10:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

I torsdags kväll pajjade TVn i Väst i byn. Bara lade av. Och sa inget om att den tänkte lägga av. Bara plopp och så var det slut.

Nyår utan Grevinnan och betjänten är inget nyår. Fredagen ägnar vi åt en tur till Jämtlandsmetropolen. Allt skall ha fler funktioner så vi kompletterar diverse livmedel, vattnar blommor i lägenheten, hämtar mer hundmat och gör ett besök på en gigantisk elfirma.

Åker tillbaka till Väst i byn med rea-TV och basvaror. Hundarna är förståss med.

Så skall jag (teknisk analfabet på alla facktermer inom ljud- och bildområdet) försöka installera TVn. Hur jag än försöker så duger jag inte till att lösa detta lappriproblem. Läser instruktionsboken på alla ledder och begriper fortfarande inte ett skvatt.

Ringer upp elföretaget. Support! En vänlig snubbe lyfter mig ur mörkret och efter ett fem minuter långt samtal så har vi bild!

–Ja,då kan du se "Grevinnan och betjänten" i morgon!

Jag tackar och önskar Gott nytt...osv.

Tänk att de har tid med analfabeter på ett så stortföretag.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 02:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon