Medlem
Antal inlägg: 5 616
Medlem nr: 48 334
Massor - mest kanske för att dom är så oförutsägbara, 'besvärliga' på ett originellt och lustigt sätt ... det finns massor att säga om dom. Jag är mycket förtjust i katter - dom utmanar en på något vis - man vill göra det mesta för att tillfredsställa deras behov. Det går inte att formulera enkelt - katter ska upplevas
Gillar du julstjärnor och har du skaffat någon i år?
--------------------
Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Ja tyvär är ju pelargon älskare och har fullt av dom i varje fönster !men nu till julen vill man ju ha fritt från vissna växter och bara ha Julstjärnor och Calonchea !
har du gått om plats för dina växter som ska övervintra ?
Medlem
Ja det är ju mina älskade Pelargoner :)EN HAR JAG SJÄLV TAGIT FRAM PIPPADE RUNT MED PENSEL i våras och lyckades befrukta två med varandra och fick fram en jätte vacker pelargon ,häfftigt att ha gjort en egen
Medlem
Ja det är väl den vita Pelargonen som jag själv har tagit fram annars finns det ju massor av vita blommor som man tycker om men inte minns namnet på :)Fast vit Julros är ju vackert !
Medlem
Jag har alltid varit en lipsill och har lätt för att känna av andras problem tyvär ,kan bli lite jobbigt . Det som doftar ?den va svår för det är så mycket som dofftar gott men Kaprifol : Färger !alla .