Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälp till att visa upp forumet!, Vad gör ni i trädgården i februari?
          Katarina Odla.nu
          Inlägg 31-01-2012, 08:57
          Länk hit: #1

Gäster

Hej!

Jag kommer att ha en "Att göra i trädgården-artikel" på sajten varje månad med allmänna tips om vad man kan göra i trädgården just nu, med start i februari.

Det hade varit kul att även ha med mer personliga tips och idéer från olika delar av landet. De kanske inte är så många nu i februari, men blir säkert fler när säsongen drar igång.

Bra reklam för forumet!
          Dela därför gärna med dig om du har tips om vad man kan göra i trädgården varje aktuell månad. Berätta var i landet du bor, så blir det ännu mer personligt. Era tips tar jag med i varje månads Att göra i trädgården under rubriken Tips från forumet! Får jag många tips, vilket vore jättekul, får alla inte plats i artikeln, men jag länkar så klart till den aktuella tråden också. På så vis blir det himla bra reklam för forumet!

Jag lägger upp tråden nu direkt, här i Småprat om trädgård, där ni kan tipsa om vad man kan, och kanske bör, göra i trädgården i februari där ni bor. Artikeln "Att göra i trädgården - februari" läggs ut på sajten i morgon kväll.

Ha en bra dag!
          önskar Katarina

Redigerat av Katarina Odla.nu: 31-01-2012, 08:58

Citera

Inlägg i den här tråden
          Katarina Odla.nu   Hjälp till att visa upp forumet!   31-01-2012, 08:57

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 01:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon