CITAT (malcolm @ 02-04-2012, 10:36)

Stöööön. Det går inte att kommentera klippet vilket nog är tur.

_
CITAT (malcolm @ 02-04-2012, 09:39)

Jag har också sett att hon skall lämna gruppen, synd men hon har varit med sedan hon var 14 så jag kan förstå henne. Det måste vara ett hårt och inrutat liv att vara med i AKB så jag är förvånad att å många tjejerna orkar med, dessutom lär de har ett krav på sig att inte göra något som skadar AKB:s image i tre år efter de har slutat och jag kan täka mig att det handlar om nakenbilder och liknande. Söt sm socker säger du och jag kan bara hålla med, hon är nog den som är snyggast av dem allihop även om de andra också har sina estetiska fördelar. Undrar vad hon skall göra nu eftersom hon offrat sin ungdom på AKB och lär knappast ha någon utbildning att falla tillbaka på, hoppas det går bra och att hon inte hamnar på några almanackor i alla fall.
Vet du hur stor lön de har? Lite mer än fickpengar får man hoppas. Sen är de inte livegna, det går nog att skaffa sig en utbildning vid sidan om. Fast vad skall de med sån till? Kvinnor har svårt att göra karriär i Japan, att stå i en varuhusentré och buga för alla kunder är ofta ett toppenjobb. Det börjar väl långsamt ändras.