J-Pop är rätt mysigt, det finns hur mycket som helst med allt! Anime/Manga och cosplay och alla spel är hur stort som helst

Det finns barer som inriktat sig bara på Nintendo, jag har sett på anime i minst över 20 år tror de första jag såg var 009 och weed och macross

Alla barn/ungdomar och väldigt många vuxna är helt fast i all anime och manga sen har de ju produkter för minsta lilla sak som alla samlar på så de har ju tusentals fler affärer med helt dumma grejor egentligen men det är ju så kul

Jag prenumerera på tidningar från japan när jag var typ 12-13 och fyllde mina väggar med bilder och plansher, de är helt galna där men helt fantastiska, hade man haft råd och lärt sig japanska så hade jag flyttat dit för jag har för mej det är inte så jättestor av befolkningen som pratar engelska men man kan ju överleva där ändå ^^ Lite japanska har man lärt sej sen alla tidningar och föreningar man har varit med i sen man var liten

Konichiwa, watachi wa Peter desu, är nåt man lärde sej som tonåring

Men som sagt, det är hur stort som helst jag som är snart gammal ser fortfarande på massor av anime och säkert minst över hälften av alla (gubbar) 40+ läser och ser på Anime/manga och lyssnar på all musik, om du är i japan och sitter på tåget eller var du än är så läser nästan varenda en nån form av manga ^^ Och det finns det hur många genrer som helst, det finns nåt för alla ^^ Lite annan musik som avslutning
http://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g...ture=plpp_video