CITAT (Ugglemormor @ 22-03-2013, 13:37)

Glappandet får höra till dig själv samt det andra du nämner ...... mig berör det inte alls ......
Du har ingen aning hur detta ligger till och har inte frågat heller, men dina åsikter får du ju ventilera, precis som andra har gjort, men detta är sista gången jag ger/erbjuder någon en hjälpande hand till någon här inne (öppet så att säga, men då får väl de fråga mig med ett PM så gör jag vad jag kan...........
Jag brukar hjälpa till, även att jag inte känner personen/r irl, men kollar innan jag lovar något........
Fattar man inte ens välmening så då är man verkligen hjärndöd ........som jag ser det.....

Har inte tilltalat dig. Tråden handlar om vad som gör en arg. Jag lade in dagens ilska. Har inte ett skvatt att göra med vad du skriver eller inte.
Svarar jag npgon person så nämner jag deras nickname.
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 22-03-2013, 13:42)

jubbe tycker du att ditt svar är trevligt?
Har inte tilltalat någon Tråden handlar om vad som gör en arg. Jag lade in dagens ilska. Har inte ett skvatt att göra med vad andra skriver eller inte.
Svarar jag någon person så nämner jag deras nickname.
CITAT (Ugglemormor @ 22-03-2013, 14:05)

Han får tycka vad han vill, jag är inte arg utan ledsen och förstår att man inte ska visa sin välvilja här i forumet.
Stintan;
Långt innan den lagen du åberopar skulle bli verklighet så gäller den inte oss längre ..... om de inte följer med oss till några andra länder......
Lagen är inte alltid kungord när det gäller vissa omständigheter..... och jag har ytterligare fler ställen att kunna ge tak över huvudet som passerar förbi och vill stanna till här en stund .......
Men att välviljan inte accepteras, fattar det nu.......

Snälla du. Jag har inte tilltalat dig eller svarat på nåt du skrivit här. Se trådens syfte, och se alla andra inlägg i den här tråden när jag ventilerat andra dagars ilska.