CITAT (*Stintan* @ 22-03-2013, 14:52)

Det är inte din välvilja som jag har synpunkter på utan skrytet om allt du har och äger. Det går att visa välvilja utan att ideligen tala om hur många tomma lägenheter man har, hur gott om pengar man har, hur många fina mercedes man har o.s.v. Trodde du lärt dig att allt inte handlar om dig och ditt hela tiden.
Stintan, nu har det enbart handlat om VÄLVILJA att informera om att man vill hjälpa till, så det har inget med att göra med det du antyder om massa annat.
Jag ger inte ut nån info om annat än att jag i min dumhet ville enbart väl, i detta fall skånepåg och kan han komma hit så är han så välkommen.
Till syvens har ingen mer än mina nära vetskapen om vad som finns/icke finns ...... men jag lever enbart mitt liv och det kan jag inte ändra på......
Jag kan inte begripa detta att mitt erbjudande till en person ska snurra runt här ---- fattar ingen att jag enbart vill väl????
Du, Stintan har ju påpekat att man ska ge till andra om man har något att ge..........att det är en skam att ha det för sig själv......
Nog har du också ett hjärta bakom din hårda yta?
MvH // Ugglis//