Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hyllor på balkongvägg
          Ninix
          Inlägg 11-03-2012, 20:34
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 18
          Medlem nr: 2 908

Jag har tänkt möblera och göra om lite på balkongen den här säsongen. Framförallt vill jag försöka få upp mer växter på höjden och på väggarna, för ner till balkonggolvet kommer det ju inte så mycket sol.

Men hur sätter man upp hyllor på bästa sätt i balkongväggarna? (Inbyggd balkong) Jag tror det är någon slags gipsskivor som är uppskruvade och gulmålade, men är lite osäker.

Här är iallafall min planering över hur jag vill ha det och hur hyllorna ska sitta:

Bänkarna ska vara uppbyggda som förvaringslådor där locket fungerar som sitt/solplats. Har inte hunnit rita upp hur dom ska byggas än, men de ska alltså inte sväva i luften.

Och såhär ser det ut idag:

Vägg med morgonsol

Vägg med eftermiddags-/kvällssol

Eller har någon tips på andra sätt att utnyttja väggarna på balkongen bättre?

edit:
          Bilderna vill visst inte visas snyggt i inlägget. Men kolla mitt album för att se hela bilderna! Balkongplaner Våren 2012

Redigerat av Ninix: 11-03-2012, 20:36

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 00:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon