Wilmer har fått av Eva- Helene
ninnisky har fått av Noak
Meriona har fått av Anne-li i olofstorp
Klint har fått av Anki på öland
Eva- Helene har fått av Meriona
Emmas matte har fått av ninnisky
omk har fått av Skruttis
Anne-li i olofstorp har fått av Wilmer
Anki på öland har fått av Nostalgia
Myosotis har fått av Emmas matte
Nostalgia har fått av omk
Skruttis har fått av Myosotis
Noak har fått av Klint
Ingen har påminnt Påskharen att hålla i Odlas Påskhare i år, och när nu Påskharen har minne som Doris i Hitta Nemo blir det som det blir!
Men bättre sent än aldrig
Dessutom är Påskharen bortrest onsdag till lördag denna vecka, därför är det ännu mer bråttom.
Ok. Nu kör vi.
Samma regler som vanligt.
Det viktigaste, förutom sekretessen angående adressen. Man MÅSTE vara med hela vägen! Skicka paket, ta emot paket, ge ledtrådar och gissa på sin givare! DETTA ÄR KRAV FÖR ATT FÅ VARA MED!
Om man inte är med hela vägen kommer man för alltid att bli portad från framtida Påskharar och Hemliga Tomtar! (Undantaget om han skaffat en ställföreträdande för sig själv). Kan låta hårt, men det är inte kul för den som har en mottagare som inte är med ända till slutet när man själv vill gissa och ger ledtrådar.
ANMÄLAN ÄR BINDANDE! Anmälan görs genom att skicka Skicka PM med din adress till mig. Gör det senast kl 23.59 Tisdagen den 27/3-12.SISTA ANMÄLNINGSDAG 27/3-12! Alltså IDAG, TISDAG.
Värde på paketet max 30 kr + fraktkostnad.
Skicka paketet senast måndag 2/4 (måste komma iväg måndag, så lägg det på lådan i tid).Påskharen (jag) skickar PM med er mottagare på förmiddagen Onsdag. Sen är jag inte anträffbar förrän söndag. Är det något akut knas, säg till Meriona som då kan kontakta mig på annat sätt. (Hoppas detta är ok, Meriona?)
Snabba ryck!
Redigerat av Anma: 12-04-2012, 08:44