Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vårstämning på kontoret, Utnyttja det på tok för varma rummet
          Killensomvillhag...
          Inlägg 19-03-2004, 11:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 508
          Medlem nr: 2 423

Nu när solen börjar kika in i oredan på mitt kontor är det dax. Var ute och köpte lite så jord samt fröer.
          Har dessutom några små platsdrivhus där jag låter lite trevlig växter växa till sig innan jag planterar dem vidare till småkrukor och sedan ut i trädgården.
          Efter förra årets erfarenhet kommer jag nu detta år enbart så 5 sorter då min kära mor som hjälpte mig med omplantering inte tyckte det var lika kul efter ett par timmar. Hon påstod att man inte skulle plantera 5 olika sorter i samma lilla (30x50cm) drivhus rolleyes.gif
          *mycke trassle blev det*

Idag blir det Thailändsk basilika, Basilika, Persilja, Oregano samt Pepparmynta.

Så om ett par veckor har jag lite grönt som sticker upp bakom berget av papper, kanske tom doften av kryddor utkonkurrerar odören min 20 år gamla heltäckningsmatta.

*sprider vårkänslor till alla kontorsråttor wub.gif *

--------------------
          Magister Mundi sum!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon