Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Willab T-Classic 18,9 kvm, 15 års längtan är i hamn
          ingmet
          Inlägg 18-06-2012, 21:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 514
          Medlem nr: 2 315

Äntligen.
          Imorse ringde jag samtalet jag drömt om i många år. Efter många års planering och mycket läsande här på Odla.nu och i växthusböcker och tidningsartiklar var det så dags att göra verklighet av offerten från Willab. Ska nog rama in bekräftelsen och hänga som tavla ovanför sängen yahoo.gif

Valet blev ett T-hus. Den slutliga storleken grundar sig på att jag vill ha dubbeldörrar.
          Leveranstiden är 10 veckor.. kändes fruktansvärt långt bort men jag har nu insett att vi kommer att ha "fullt skägg" att hinna med att gräva bort 2 kubik blålera, dra el och vatten samt fylla igen gropen med makadam igen. Vi kommer att isolera ordentligt och ha en lecamur som växthuset ska vila på. Dränering måste också göras ordentligt för det är blött och sankt på våren.

Alla ni som lagt ut bilder och text på era byggen är jag evigt tacksam. Jag ska försöka göra detsamma för alla er som fortfarande drömmer, längtar och så småningom får uppleva samma glädje.
          Ju mer erfarenheter vi kan dela med oss desto bättre blir det i vårt växthusSverige kompiskram.gif

rose.gif thanks.gif

--------------------
          Bor i zon: Stockholms inre kustområde
          "Ännu har det inte kommit en vår då knoppar glömt att brista"

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 00:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon