Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vi har ALLA kontakt med varandra, om jordens magnetiska fält
          Gossen Ruda
          Inlägg 08-07-2012, 12:15
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (silos @ 08-07-2012, 11:34) *
          Ugglemormor är en mycket snäll och omtänksam människa och enormt givmild!Från heen ha jag fått MASSOR ac material till mitt skapande av dckor!
          Är du själv så trevlig alla ggr?Det tycker inte jag att du är utan du kan vara ganska otrevligt i ditt sätt att skriva här!

Manipulativ är Ugglemormor INTE!!!Men du känner ju inte henne som jag gör!

Jag tänker inte bråka med dig silos, du är för snäll för det. Jag tycker dock att en person som blivit avstängd två eller tre gånger från forumet utan att göra avbön inte platsar här. Du själv har dock förklarat dina tidigare synder så du är förlåten. Det finns dock ytterligare en misstänkt trollåterkomst på forumet just nu men jag ligger lågt. Frid silos.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          skånepåg
          Inlägg 08-07-2012, 12:39
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Kan hålla med till viss del, mycket av denna (hokus pokus) har det forskats mycket om sen länge och blev bort viftade av pacifister, men hållits skym undan men nya projekt och forskning är på gång och mycket är facsinerande ^^
          http://www.sciencedaily.com/releases/2012/...20322100313.htm
          Inte många som kan greppa det med att tänka utanför ramarna som är övernaturligt enligt de, även växter lever och har auror tongue.gif
          Finns mycket som många inte förstår sig på ^^
          Klärvonjanta människor finns, kan jag själv intyga om wink.gif

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Bengalow
          Inlägg 08-07-2012, 12:51
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem nr: 24 333

Pacifister? (=antikrigskämpar/fredsälskare!)

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 08-07-2012, 12:59
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

För mig får var och en tro vad det vill eller inte, bryr mig inte så länge dom inte försöker pracka på mig sin uppfattning.

Jag själv tror inte på andar och sånt men avfärdar det inte helt och hållet.

Men vad jag inte riktig förstår är varför man alltid skall skriva om det här??? Förklara gärna för mig...... För mig är det att pracka på andra sin uppfattning. Övertyga mig om motsatsen...

Elisabeth

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 08-07-2012, 13:26
          Länk hit: #45

Gäster

Tack silos o skånepåg,
          Tänkte låta bli men det finns även ni o andra som har ett öppet sinne, menar inte att man är blåögt, utan kan erkänna att det kan finnas mer i vår tillvaro. Kanske är det så att en del känner sin lilla världsbild hotad?

Det finns mycket under solen som vi inte vet om. Pga mina studier att börja forska innom läkemedelsindustrin blev inte av, har jag ett intresse om vad som andra forskar fram och om det håller.

Var och en får tro det de vill, det gör ju även jag. Dock ska man inte slå på den som har lite annorlunda erfarenheter.

Gossen vill ha mig krypande att erkänna hans fantasier....... Min mor hade den stilen att förödmjuka oss barn när vi gjorde/inte gjorde som hon befallde, då fick man ligga på knä och be om hennes förlåtelse. Det kunde dröja länge innan hon ansåg sig att ha straffat en tillräckligt. Under tiden blev man slagen, sparkad osv.
          Du, gossen liknar henne, men jag slutade att krypa för någon mera i mitt liv när jag rymde hemmifrån.
          Därefter ser jag inte bakåt, endast framåt..........ingen i hela världen ska föromjuka mig mera!.......

Ok. Sista dagen på denna bredband, nästa vecka måste jag jobba på o komma ifatt.......

Citera
          abbbe
          Inlägg 08-07-2012, 13:46
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 851
          Medlem nr: 8 321

CITAT (Ugglemormor @ 08-07-2012, 14:26) *
          Tack silos o skånepåg,
          Tänkte låta bli men det finns även ni o andra som har ett öppet sinne, menar inte att man är blåögt, utan kan erkänna att det kan finnas mer i vår tillvaro. Kanske är det så att en del känner sin lilla världsbild hotad?

Det finns mycket under solen som vi inte vet om. Pga mina studier att börja forska innom läkemedelsindustrin blev inte av, har jag ett intresse om vad som andra forskar fram och om det håller.

Var och en får tro det de vill, det gör ju även jag. Dock ska man inte slå på den som har lite annorlunda erfarenheter.

Gossen vill ha mig krypande att erkänna hans fantasier....... Min mor hade den stilen att förödmjuka oss barn när vi gjorde/inte gjorde som hon befallde, då fick man ligga på knä och be om hennes förlåtelse. Det kunde dröja länge innan hon ansåg sig att ha straffat en tillräckligt. Under tiden blev man slagen, sparkad osv.
          Du, gossen liknar henne, men jag slutade att krypa för någon mera i mitt liv när jag rymde hemmifrån.
          Därefter ser jag inte bakåt, endast framåt..........ingen i hela världen ska föromjuka mig mera!.......

Ok. Sista dagen på denna bredband, nästa vecka måste jag jobba på o komma ifatt.......

Tyckte mig läsa att din aktivitet här på odla skulle ha avtagit? Känner dock tvärtom smile.gif

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          Bengalow
          Inlägg 08-07-2012, 13:53
          Länk hit: #47

Medlem

Jaja, ur okunskap kommer tvivel. Om man inte vill erkänna att spöken är hjärnspöken, så får man vidareutveckla sina tvivel, och till och med slå mynt av det. Att lura godtrogna människor borde ge skarpa straff. Att inbilla svaga själar att det finns spöken i huset är ju närmast att anse som utpressning...för du kan väl påstå dig ha förmågan, att jaga väck andarna också, mot en smula betalning...eller "frivillig ersättning" som du kallade det under annat namn.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 08-07-2012, 14:55
          Länk hit: #48

Medlem

Jag tror på allt som går att bevisa eller där övertygande indicier finnes. Pseudovetenskap där allt humbug finns går aldrig att bevisa under ordnade former, därför anser jag och så många andra att det inte finns. Överbevisa mig gärna men inte genom att ge mig skavsår i ögonen eller öronen. Prat bevisar inget. Bevis kan vara det som man hittat i Cern, kanske den felande länken Higgspartikeln? Finns den har vetenskapen hittat svaret på gåtan vad vi alla och hela universum består av.

Fantasier påstår ugglan? Skulle det vara att du i ett tidigare Odlaliv varit fuchsian? Det har du själv erkänt i ett inlägg.

--------------------

Citera
          skånepåg
          Inlägg 08-07-2012, 15:20
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Finns en del som inte går att bevisa, ännu. Med teknikens framgång så upptäcks nya saker hela tiden, vi som människor är fortfarande under utveckling, högre hjärnkapacitet finns hos vissa individer som bevisats genom tiderna men som hjärnspöken som kom på tal, andar och spöken och själar är väl vetenskapligt bevisat att inte finnas? tongue.gif

Higgs partikeln är fortfarande bara en teori så får se vad de kommer fram till, vad som finns där ute i universum som vi kom från kan man bara drömma om.
          Ett högre väsen och makt, nja men inte helt ossannolikt för man vet inte =/
          (Mer utvecklad ras) då tongue.gif

Relegion fanatiker gillar inte jag iheller, sagt det i annat inlägg men intressant för man vill lära sig allt tongue.gif

Redigerat av skånepåg: 08-07-2012, 15:21

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 16:22
          Länk hit: #50

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-07-2012, 13:59) *
          För mig får var och en tro vad det vill eller inte, bryr mig inte så länge dom inte försöker pracka på mig sin uppfattning.

Jag själv tror inte på andar och sånt men avfärdar det inte helt och hållet.

Men vad jag inte riktig förstår är varför man alltid skall skriva om det här??? Förklara gärna för mig...... För mig är det att pracka på andra sin uppfattning. Övertyga mig om motsatsen...

Elisabeth

Det är ju ditt eget val att läsa så skyll nu inte på andra!

Jag för min del läser och skriver om det som intresserar mig,annat bryr jag mig inte om!
          Jag skulle inte gå i trådar och kommentera vilka jag inte gillar!

Var nu alla så vänliga och låt min vän Ugglemormor vara ifred!

Citera
          Bengalow
          Inlägg 08-07-2012, 17:47
          Länk hit: #51

Medlem

VCisst silos, det gör vi så gärna, bara hon lämnar oss andra ifred från sitt trams också! Skriver man något i tråden, så får man väl räkna med svar, och ibland även mothugg.

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 17:55
          Länk hit: #52

Medlem

CITAT (Bengalow @ 08-07-2012, 18:47) *
          VCisst silos, det gör vi så gärna, bara hon lämnar oss andra ifred från sitt trams också! Skriver man något i tråden, så får man väl räkna med svar, och ibland även mothugg.

Okej!

Förresten hur kommer det sig att du är så totalt emot allt det "osynliga" som andra etc?

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 08-07-2012, 19:18
          Länk hit: #53

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

CITAT (silos @ 08-07-2012, 17:22) *
          Det är ju ditt eget val att läsa så skyll nu inte på andra!

Jag för min del läser och skriver om det som intresserar mig,annat bryr jag mig inte om!
          Jag skulle inte gå i trådar och kommentera vilka jag inte gillar!

Var nu alla så vänliga och låt min vän Ugglemormor vara ifred!

Silos ni skriver i ett offentlig forum och då kan alla medlemmar läsa och skriva, även jag. Tänk efter i hur måga tråder skriver inte du och då gärna när det är bråktrådar. Du gillar att röra om lite......

Om inte någon annan får skriva i dina trådar då får du öppna ett eget forum och bara ger tillträdet till dom du gillar

Elisabeth

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 20:41
          Länk hit: #54

Medlem

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-07-2012, 20:18) *
          Silos ni skriver i ett offentlig forum och då kan alla medlemmar läsa och skriva, även jag. Tänk efter i hur måga tråder skriver inte du och då gärna när det är bråktrådar. Du gillar att röra om lite......

Om inte någon annan får skriva i dina trådar då får du öppna ett eget forum och bara ger tillträdet till dom du gillar

Elisabeth

Okej!

Citera
          Azur
          Inlägg 08-07-2012, 20:42
          Länk hit: #55

Gäster

CITAT (Ugglemormor @ 08-07-2012, 14:26) *
          menar inte att man är blåögt, utan kan erkänna att det kan finnas mer i vår tillvaro. Kanske är det så att en del känner sin lilla världsbild hotad?

Det som hävdas utan bevis kan förkastas utan bevis.

Det handlar inte om att "känna sig hotad" eller ha "stängt sinne", det handlar om att total sammanlagd mängd bevis som stöder något övernaturligt fenomen är exakt noll. Det handlar om att bevisbördan ligger på er.

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 20:45
          Länk hit: #56

Medlem

CITAT (Azur @ 08-07-2012, 21:42) *
          Det som hävdas utan bevis kan förkastas utan bevis.

Det handlar inte om att "känna sig hotad" eller ha "stängt sinne", det handlar om att total sammanlagd mängd bevis som stöder något övernaturligt fenomen är exakt noll. Det handlar om att bevisbördan ligger på er.

Jag har tyvärr inte varken tid eller lust att ta reda på några bevis.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 08-07-2012, 20:55
          Länk hit: #57

Medlem

När det gäller att tro på obevisbara fenomen så varför inte satsa på den osynliga rosa enhörningen? http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_osynliga_...nh%C3%B6rningen Klicka gärna vidare till det flygande spagettimonstret och Russels tekanna.

Redigerat av Gossen Ruda: 08-07-2012, 20:55

--------------------

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 21:03
          Länk hit: #58

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 08-07-2012, 21:55) *
          När det gäller att tro på obevisbara fenomen så varför inte satsa på den osynliga rosa enhörningen? http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_osynliga_...nh%C3%B6rningen Klicka gärna vidare till det flygande spagettimonstret och Russels tekanna.

Det gör jag redan och är väldigt glad,lycklig och framförallt harmonisk!
          Den realistiska världens värderingar betackar jag mig för!

Citera
          silos
          Inlägg 08-07-2012, 21:18
          Länk hit: #59

Medlem

Nu är det dags för mig att fara till drömmarnas rike med min kära rosa elefant!
          Godnatt allihoppa!
          smiley_small_hug.gif från en GLAAAAD men sååå trött gumma! smiley_small_hug.gif

Citera
          silos
          Inlägg 10-07-2012, 08:50
          Länk hit: #60

Medlem

Här finns mycket intressant om helandet!
          http://reachingforsoul.wordpress.com/heali...ive-on-healing/

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-06-2025, 05:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon