Maskrosbarnet,
Ja, vilket elände du har!
smärtklinikerna är ju bra på med smärtor men botar inte själva orsaken till smärtan.
Har du gått igenom en ordentlig neuro-ort. undersökning? Om inte den senaste tiden så försök att få remiss från tin vanl. läkare till en sådan.
Även nu kan man välja läkare, men efter nyåret kommer det bli en lag på det, så att man kan få den personen som bäst kan just den problematiken som du har.
Det är synd att man med kroniska/äldre skador inte tas på allvar på samma sätt som de akuta.
Det finns möjlighet för dig att få en justering/operation gjort på vissa privatkliniker om inte din sjukhus kan ta emot dig innom 3 mån. och då får landstinget stå för kalaset.
Jag vet nu inte så här på rakt ut att ge dig någon adress, men sök på nätet och kolla, eller kanske någon i forumet vet mer om det.???
Jag står i samma situation och ska nu rtg i morgon och maken har undersökt möjligheter inom landstinget och det privata för att få mig opererad så fort det går, men jag tror att samma team av mikrokirurger tar hand om mig som gjorde den förra op. snart ett år sedan.........
Det är lätt att ge upp när man har varit sjuk så länge, men försök med att söka vidare .......
Om jag får veta mer så meddelar jag dig om möjlogheterna..... min egen överläkare är en sympatisk man och han kanske vet mer info att ge, jag ska fråga i alla fall .........