CITAT (mamamaggan @ 03-11-2012, 16:49)

Tack för ditt svar Anmna . Jag menade inte att vi skulle diskutera en enskild person , om du förstår vad jag menar , utan ta upp det som generella saker ( om det är möjligt ) .
Frågan var mer om att vi inte skulle få fråga om varför ni moderatorer gör som ni gör och vi inte kunde ha en diskussion om det .
Med diskussion så menar jag alltså att skriva i en tråd om det och inte via PM eftersom jag tycker att det rör alla här.
Ni som moderatorer måste få klargöra er roll och vi medlemmar måste få veta vad som gäller d v s hur ni tolkar och använder reglerna.
Den här tråden är till för allmänna frågor angående moderatorernas arbete.
Denna tråd ska från och med nu endast handla om modereing och frågor till moderatorerna. Observera, det är inte tillåtet att diskutera enskilda ärenden i forumet. Allmän diskussion är välkommen.
I början på nästa vecka, hoppas redan på måndag kommer det att komma upp en skrivelse om moderatorernas befogenheter och skyldigheter. Du får nöja dig med detta svar till dess.
Tillägg: Jag menar inte heller enskilda personer. Jag menar enskilda ärenden. Om en moderator till exempel modererar ett inlägg som du skrivit och någon (du eller någon annan) ifrågasätter just den modereringen är det inte ok att göra det i forumet. Enskilda ärenden tas via PM.