Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Kul att läsa att andra har problem med juljuset utomhus !om gud vill så har jag väl trasslat mig ur mina slingor tills i morgon !har faktiskt fått ordning på de flesta men har en påse kvar som ligger och hånler åt mig
Tack peztis! Här kan man alltid lita på att få hjälp! Det har ju blivit tradition att man läser Pejjans kåserier vid adventstid! Lika självklart som Grevinnan o Betjänten till nyår och Karl-Bertil Jonssons julafton på julen.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Haha var inne och läste Pejoris kåseri !oj vad man känner igen sig för precis så är det ju :)det går Troll i utebelysningen ju Jag minns min svärfar som satt varje år med utegransbelysningen i knäet i ett stort jäkla trassel och svor ve och förbannelse över den men på något vis fick han till det !
Medlem
Antal inlägg: 8 521
Medlem nr: 20 608
Jag hade min lilla röra att reda ut idag, jag! Nu är jag dock så lagd att jag nästan gillar att reda ut röror men visst får man ibland ta en paus och räkna till tre... eller tio!
Slingorna sitter i äppelträdet och lyser så vackert nu i alla fall.