CITAT (jojjjjo @ 15-01-2013, 16:42)

Ja jag måste ju medge att jag gillar när den står på köksbänken och man står och "hänger" i ljuset och tittar på de små när de växer med pannan på överdelen. Rätt mysigt! Sen går det fort att vattna på morgonen, rakt ner i underdelen så var det klart. Oftast klarar jag mig precis med höjden eller så får plantorna bo lite i fönstret innan de åker ut. Jag har inte tid för att bygga något eget riktigt så det här blev en bra lösning för mig. Lycka till och visa gärna lite bilder om du bygger något som inspiration till oss övriga.
Tror den kan räcka , den är ju mest till för att driva upp plantor med. Kanske köper en istället för att bygga. Vet inte om det finns energi just nu för nytt projekt. Har just avslutat ett cykelbygge & ska sätta ihop en till snart så...
Tack för tipset. Den är ju inte heller skitdyr.
CITAT (jojjjjo @ 15-01-2013, 11:40)

Skogsmulle101: Ok, den här är höj o sänkbar i allafall och lätt att bara vattna rakt ner i botten. Men skulle vilja ha lite mer häjd när plantorna dragit iväg och det fortfarande är för kallt i uterummet. Såg att Nelson hade något nytt med bara ett lysrör m reflektor man kan köpa och hänga på kedja, om det kan vara ett alterntiv för dig?
Upps, detta inlägg såg jag inte först. Jag får ta och googla Nelson...