Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälp med en lång gång
          AnniiPannii
          Inlägg 21-01-2013, 08:07
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 332
          Medlem nr: 57 464

Beöver hjälp med denna gången. Den är i grus men kommer antagligen breddas och stenläggas. Det är sol hela dagen, längst fram växer rosor och den lilla runda rabatten är det nån barrväxt, lite nepeta och tulpaner vad jag har sett.

Från där kortet är taget är det en hög häck.

Jag behöver hjälp, jag ogillar verligen att det är så formellt och vill ha planteringar vid sidan, jag gillar stora perennrabatter men tror det kan bli för formellt och sen vill jag kunna gå från ena gräsmattan till den andra, alltså ha en eller två stopp i planteringen med en sten så man kan gå ut från gången utan att behöva trampa i rabatten..

Vad hade ni tyckt, kom med alla konstiga förslag ni har. Jag gillar när det är lite udda.
          smile.gif

Bifogad fil  42MIUND260J2I6Q2_773.jpeg ( 256k ) Antal nedladdningar: 28

--------------------
          Följ min väg mot att bli trädgårdsmästare på www.tradgarderamera.blogg.se

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 17:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon