Åh nu är jag riktigt glad i hela kroppen!! Häromdagen letade jag efter ett recept, men jag hittade aldrig det, Igår kväll skulle jag ta fram mitt kuvert med frön

aalltså jag letade så jag blev tokig tog ut lådorna i köket och kolla så att det inte hade ramlat bakom, i en byrå låg färdig skrivna namnskyltar där borde väl påsen ligga.?? Nä den byrån blev välstädat iallafall. Återstod att gå uti bodar. En kasse med sparade mjölkpaket, en med tidningar, en bunke med olika jordlösa allt revs ut men icke! Det är ett brunt vadderad kuvert, som mamma skickat fröer ifrån Spanien i +fröer från Irene och såna sommar köpt det var många! Idag fortsatte jag att leta började misstänka att jag slängt av misstag. Gubben så släpp det jag brukar kunna det men detta bara malde o malde, kunde inte ta mig till att göra nåt LETAT tom i nattduksbordet ja överallt.
MEN äntligen fann jag dem i en annan bytta prydligt ihop med omplanteringskrukor
Att en människa kan bli så lycklig var det påsen eller var det att jag inte är fullt så rörig som jag var rädd för? Iallafall nu är det jag som bjuder gubben på middag på lokal, detta ska firas!