Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Efterlysning: Vit habanero, Soker nagon som ar villig att salja/byta vit habanero
          zitas
          Inlägg 05-03-2013, 06:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10
          Medlem nr: 66 382

Hej,

som rubriken lyder soker jag nagon som ar villig att avvara ett par tre fron fran vit habanero. Jag ar ute och reser i indonesien just nu men kommer hem om ett par veckor och har just fatt ivag varens frobestallning (sent..ja vet) men tyvarr var det slut pa vit habanero. Just den sorten som jag var mest sugen pa.

Jag ar villig att betala en rimlig summa for nagra fron alt. byta med nagra fran fran de sorter jag bestallt sjalv. De sorterna ar: Chili Anaheim, Habana Lemon, Aji Amarillo eller Sweet banana. Om nagon skulle foredra natt fran indonesen kan jag plocka med hem antigen en kaktusbit (krypande, blomma vit typ 15 cm) eller fran en rosa klumpfotad vaxt (lite vaxartade blad, rosa blommor, stammen tjocknar mot roten, vanlig utekrukvaxt har pa Bali).

// Zita

Citera

Inlägg i den här tråden
          zitas   Efterlysning: Vit habanero   05-03-2013, 06:22

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon