Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag hatar våtarv!, *Måste spy lite galla*
          Vinterflickan
          Inlägg 24-05-2013, 14:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 213
          Medlem nr: 36 878

Jag vet att det beskrivs som ett ogräs som är enkelt att bli av men herrejisses vad jag avskyr våtarv... Jag tycker det är helt hopplöst att bli av med & när man rensar, rensar, rensar så får man ju aldrig med alla dom små rötterna och det kommer ju nytt heeeela tiden... Dessutom växer skiten bland tex the Fairy där du i mitten av sommaren inte ens kommer in och kunna rensa undan utan att riva dig...

Har hela grusgången full och i början på veckan rensade jag en massa sen har jag gått & sprutat med Roundup på de små mini-asen som inte blommar än... funderar på att ta en riktig match med roundup eller ättix hela sommaren med 1 veckas mellanrum och se om det hjälper... Jag har ju inte tid att rensa ogräs just nu med två små illbattingar här hemma men jag har banne mig inte möjlighet att låta det här hemska ogräset sprida sig längre in i mina rabatter heller *grrr*....

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 09:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon