CITAT (Motti @ 13-08-2013, 01:39)

Men vi får väl alla betala i dag för att få titta på TV alla kör väl boxer eller com hem eller annat !då har du ju minst 2 spotkanaler som de kan visa vm och em i friidrott på utan att beröva ointreserade på deras tv serier och annat .Blir fly förbannad på hur Spor tv tar över var enda jäkla kanal ,de kan till och med gå in och ta tid från Rapport Tv nytt och annat i fem tio minuter utan att man får protestera Personligen så skiter jag i sporten och vem som vinner vad !lägg de här evangemengen på sportkanalerna då så vi andra slipper det .vI HAR MINST TRE sportkanaler på vårt abomemang men hela tv 4 är nu överbelamat med sport .Det är inte vad vi hade tänkt oss att betala ´för .
Vad lever du i för värld egentligen? En fantasivärld verkar det som mer och mer. Långt ifrån alla har boxer e. dyl. och jag är en av dem som inte har sånt. Det vore skandal om inte stora idrottsevenmang visades på någon av de fria kanalerna. Att det är på grund av friidrotts-VM som Tillbaka till Aidensfield utgått är bara nys eftersom det inte visas friidrott mitt på dagarna.
Så här säger TV 4 så du som har så många andra kanaler kan vara lugn!
Kommer Tillbaka till Aidensfield tillbaka?
Tillbaka till Aidensfield är en serie som vanligtvis går på TV4 Guld.
Serien tog sommaruppehåll på den kanalen i början av sommaren och har gästspelat på TV4.
Den 28/8 fortsätter serien i sin vanliga kanal, TV4 Guld, där den avslutades innan sommaren.
Har du sett serien i sommar kommer det vara samma avsnitt som drar igång den 28 augusti i TV4 Guld. För att fortsätta följa serien där den slutade på TV4 i förra veckan är det den 28/10, du ska fortsätta se.
Vänligen,
Tittarservice
Redigerat av *Stintan*: 13-08-2013, 08:29