| |
|
  |
Sköt första haren för Tea ! |
|
|
|
|
22-10-2013, 15:57
|
Medlem
Antal inlägg: 1 578
Medlem nr: 40 199

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. Amen
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 16:24
|

Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. Jag kan inte annat än att hålla med, har inget emot motti på något sätt men visst verkar en del ganska förvirrande fast tänker inte ingå i det drevet som hon känner att hon är utsatt för.
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 16:43
|

Medlem
Antal inlägg: 5 616
Medlem nr: 48 334

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. Ett klokt och bra inlägg Gossen Ruda
--------------------
Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 16:51
|

Medlem
Antal inlägg: 3 326
Medlem nr: 12 962

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. Kan bara hålla med.
--------------------
Monaxe zon 2 på västkusten
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 19:00
|

Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. CITAT (malcolm @ 22-10-2013, 17:24)  Jag kan inte annat än att hålla med, har inget emot motti på något sätt men visst verkar en del ganska förvirrande fast tänker inte ingå i det drevet som hon känner att hon är utsatt för. Det är nog ingen som har något emot motti på något sätt, det du/hon (och några till) kallar drev är ju bara försök att reda ut det som skrivs. Få reda på vilken av versionerna som är den rätta. Det vore väl värre om alla nonchalerade inläggen och inte brydde sig ett dugg om hur hon menade.
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland mitt album
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 19:50
|

Medlem

|
CITAT (Anki på Öland @ 22-10-2013, 20:00)  Det är nog ingen som har något emot motti på något sätt, det du/hon (och några till) kallar drev är ju bara försök att reda ut det som skrivs. Få reda på vilken av versionerna som är den rätta. Det vore väl värre om alla nonchalerade inläggen och inte brydde sig ett dugg om hur hon menade. Mer kloka ord!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2013, 22:58
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (Gossen Ruda @ 22-10-2013, 08:39)  Jo, nog är det så att några här letar efter fel i det du skriver. Tyvärr behöver de inte leta speciellt mycket, felen står som spön i backen. Inga allvarliga fel men desto fler. Dina inlägg hade vunnit mycket på om du noga läst igenom vad du skrivit innan du sänder iväg dem. Kontrollerar fakta och framför allt kontrollerar vad du själv skrivit tidigare, du motsäger dig själv rätt ofta. Du får ta dig tid och läsa igenom tråden och vad du själv skrivit, detta är ingen chat där det skrivna försvinner efter ett tag. Här ligger det kvar till allmän beskådning. Till sist bör du inte vara så självsäker, bara för att du tror att du vet hur all jakt går till behöver det inte vara så överallt. Halleluja...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
23-10-2013, 01:09
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
CITAT (Anki på Öland @ 22-10-2013, 20:00)  Det är nog ingen som har något emot motti på något sätt, det du/hon (och några till) kallar drev är ju bara försök att reda ut det som skrivs. Få reda på vilken av versionerna som är den rätta. Det vore väl värre om alla nonchalerade inläggen och inte brydde sig ett dugg om hur hon menade. Visst är det så.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
08-11-2013, 01:06
|

Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563

|
Måste man då vara filosofie doktor här för att få rescpeckt ? det här börjar bli löjligt .Har läst minst 6 trådar då man diskuterar mig personligen och så kallat min interligens eller mitt kunnande !märker ni inte själva hör löjligt det är ?Varje människa har väl rätt att utrycka sig på sitt sätt utan att bli idiotförklarad .Vad eller vem säger att ni som skrivit inlägg här vet bättre om mig än jag själv ?Vilken rätt har ni att döma ? Och föresten hur många av er här lever i jaktkulturen ?Tycker det är nesligt när folk diskuterar om en över huvudet på en som man inte fanns .
|
|
|
|
|
|
|
|
08-11-2013, 08:03
|
Medlem
Antal inlägg: 1 578
Medlem nr: 40 199

|
CITAT (Motti @ 08-11-2013, 01:06)  Måste man då vara filosofie doktor här för att få rescpeckt ? det här börjar bli löjligt .Har läst minst 6 trådar då man diskuterar mig personligen och så kallat min interligens eller mitt kunnande !märker ni inte själva hör löjligt det är ?Varje människa har väl rätt att utrycka sig på sitt sätt utan att bli idiotförklarad .Vad eller vem säger att ni som skrivit inlägg här vet bättre om mig än jag själv ?Vilken rätt har ni att döma ? Och föresten hur många av er här lever i jaktkulturen ?Tycker det är nesligt när folk diskuterar om en över huvudet på en som man inte fanns . Kan hålla med att tonen är rå och irriterad. Inte bra. Men du beter dig likadant själv. Generaliserar att de flesta här inte vet vad slakt är, inte vet nåt om jakt etc etc. Och dessa saker drar du upp varje gång någon inte delar din och din mans åsikt. Faktum är att du idiotförklarat bland annat mig i stort sett varenda gång jag inte hållit med dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
08-11-2013, 09:06
|

Medlem

|
CITAT (Jubbe063 @ 08-11-2013, 08:03)  Kan hålla med att tonen är rå och irriterad. Inte bra.
Men du beter dig likadant själv. Generaliserar att de flesta här inte vet vad slakt är, inte vet nåt om jakt etc etc. Och dessa saker drar du upp varje gång någon inte delar din och din mans åsikt. Faktum är att du idiotförklarat bland annat mig i stort sett varenda gång jag inte hållit med dig. Min uppfattning är att de allra flesta, för att inte säga alla, idiotförklaras av DIG, om man inte håller med dig, Motti. Om tonen skall bli mildare och lugnare får du nog själv föregå med gott exempel.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
08-11-2013, 09:11
|

Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723

|
CITAT (Monaxe @ 08-11-2013, 09:06)  Min uppfattning är att de allra flesta, för att inte säga alla, idiotförklaras av DIG, om man inte håller med dig, Motti.
Om tonen skall bli mildare och lugnare får du nog själv föregå med gott exempel. Japp så är det!
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland mitt album
|
|
|
|
|
|
|
|
23-11-2013, 23:45
|

Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563

|
Ni är bara för mycket !tvärtom så verkar det som att om man inte håller med er och stryker er medhårs så blir JAG idiotförklarad och intar där med en försvarställning ! Så himmla tråkigt att vissa här bestämmer tonen om vem som ska accepteras och vilka som inte ska det . Mobbing borde inte förekomma bland vuxna interligenta människor .
|
|
|
|
|
|
|
|
24-11-2013, 07:35
|

Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 2 991

|
CITAT (Motti @ 23-11-2013, 23:45)  Ni är bara för mycket !tvärtom så verkar det som att om man inte håller med er och stryker er medhårs så blir JAG idiotförklarad och intar där med en försvarställning ! Så himmla tråkigt att vissa här bestämmer tonen om vem som ska accepteras och vilka som inte ska det . Mobbing borde inte förekomma bland vuxna interligenta människor . Jag tycker att det är precis tvärtom! Att det är du som idiotförklarar oss andra intelligenta hundägare
--------------------
Mvh Evelina Odlar numera i zon 4 Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|