Anmälan till årets Odlas Hemliga Tomte!
Skicka ett PM med ditt namn och adress till mig hattstugan som är Tomtemor i år! Efter anmälningstidens slut lottar jag deltagarna mot varandra PM:ar din mottagares adress! Avsändare på Julklappen är Odlas Hemliga Tomte! Julklappen får inteöppnas förrän på Julaftonen! Sen börjar gissningarna på vem som skickat och den som skickat får lämna ledtrådar här i tråden!
Sista anmälningsdag blir den 1/12 kl 00! Mottagare PM:as ut senast den 3/12! Sista dag att posta Julklappen är den 13/12! Priset för Julklappen är 0-30 kronor plus portot! Det måste inte vara något köpt! Går lika bra med fröer eller något man gjort själv!
REGLER!!
Finns inget tak för hur många vi är! Lika kul på 5 som 50! Om du inte gillar din mottagare så gör det bästa av situationen ändå! Anmälan är bindande!!! Du kan inte ångra dig för då blir ju någon utan klapp! Var noga med att POSTA senast 13/12 så paketet säkert kommer fram i tid!
När Tomtemor fått din anmälan bekräftas det med ditt Odlanamn här i tråden!
Förbehåller mig rätten att neka nya medlemmar eller de som inte skrivit så många inlägg!
Sekretess; Jag garanterar att jag inte kommer att sprida eller avslöja din identitet för någon annan än din Hemliga Tomte!!
Så kom igen nu och anmäl er!!
Anmälda
Myosotis Natur liv Eva i Skåne Dyk under Ytan Skruttis Anki på Öland Eva-Helene ninnisky omk anne-li i olofstorp Klint gunsta Monarda Monaxe pejori Wilmer Sylvia Noak
|