Medlem
Antal inlägg: 8 739
Medlem nr: 43 937
CITAT (Klint @ 07-02-2014, 16:38)
... jag tyckte han var så underbar helt perfekt med sina 1,4kg,tyckte de andra bäbisarna vara såå stora! Idag är han minst lika stor som alla andra,och han är fortfarande Underbar!
Visst är det fantastiskt att varje förälder får just det underbaraste barnet i världen!
--------------------
Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Jag är glad för att yngste sonen äntligen fått kontrakt på en studentlägenhet. Han hade trott det skulle blivit från 1 mars, men nu är det klart att det blir från 1 maj. Två månader till kan han säkert stå ut med sina föräldrar
Medlem
Antal inlägg: 4 467
Medlem nr: 18 069
Tack föe era goa hälsningar, ska visst hälsa gubben han är själaglad, kommer att börja på samma avd som jag gör med bättre arbetstider, vi kommer inte att jobba samtidigt men de kommer att funka bra ändå, tack vare skiftgången kommer vi har en hel del ledigt ihop.Allt är relativt men känns härligt nu!
Skönt för din son Eva känns det trögt kan han tänka på att han får 2 månader till att spara pengar på, behövs en del när man flyttar!
Moderator
Antal inlägg: 21 592
Medlem nr: 27 097
Dagens glädjespridare är dotterdotterns underbara härmande! Varit där och fika och när jag tackar för kaffet kommer det blixtsnabbt: Tack föj affe! Underbara ungar!
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Och jag är glad för att det nu är omörkt och ohalt när jag hämtar tidningen kl. 6. Äntligen! Nu behöver jag inte muta tidningsbudet med godis eller flytta lådan för att få tidningen till frukost.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
CITAT (Berith @ 25-03-2014, 07:52)
Och jag är glad för att det nu är omörkt och ohalt när jag hämtar tidningen kl. 6. Äntligen! Nu behöver jag inte muta tidningsbudet med godis eller flytta lådan för att få tidningen till frukost.
Men ofruset var det minsann varken idag eller igår. Fick skrapa bilrutorna.
Dock går det på rätt håll och snart är det april som är en riktigt vårmånad
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Glad idag för att nya klockan 6 också var ohal och omörk när jag hämtade tidningen! Och att tidningsbudets klocka också var omställd till nya tiden, annars hade ju tidningen inte kommit förrän till klockan 7 ju...
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 202
Medlem nr: 16 033
Efter en underbar vecka i Florens kommer jag hem till min trädgård där päron och körsbärsträd blommar. Mitt blåregn ser ut att slå rekord i år och sparrisen har börjat titta fram. Tillråga på allt så har mina rosamarinplantor som jag beställt från Holland kommit (Tack kerstin z5-6) . Livet kan verkligen vara underbart.