Tack alla gulliga människor för födelsedagshälsningar! Med så bred geografisk spridning har jag aldrig firats förut: från Helen I Piteå till Helen i Skåne, från Inger i Huddinge till Karin i Småland, från Britt-Marie i Bohuslän till Mariann utanför Borås och från Berith som bor i en zon men gräver i en annan.
Och blommor har jag fått från Felix matte och Liselotte och hälsningar från träd-Cilla och "mossiga" Hannele och Katarina som ständigt rensar ogräs. Tack även till Viola, Monique och min namne Eva St, och maudan som skickar både kram och grattis och Aila som alltid låter hjärtat vara med.
Och sen vår aborrmaster och världsmästare på forumet när det gäller datorgrafik - Simon och hans gröna figurer som även Monica M är förtjust i samt Betty som har lyckats med festlig firarhälsning. Och till rara Gunvor som inte lyckas alls med datorbilder (du är inte ensam!)
Och tack till slut även till katarIna som med litterär pondus citerar någon Uggla - som tyvärr ligger bortom Swahns horisont.
Tack alla än en gång! Och till dem som skickade privata hälsningar kommer jag att tacka på samma sätt!
Ni är bara f ö r gulliga! hälsar en rörd Eva
--------------------
Eva i zon I
|