Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Nån solglimt ser jag, men det är blåsigt och ruggigt. +7 nu. Inte ens ett rejält regn kan vi få, bara små löjliga stänk. Regnet behövs, gärna nattetid förstås.
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Jag är rätt belåten nu, här kom det 15 mm inatt, och det är fortfarande så att regnet hänger i luften, men lite värme skulle inte skada nu är det bara 4 grader.
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
15 mm... Var tvungen och kolla vår regnmätare om vi kom i närheten av det. Det var som sjutton! Jodå, det gjorde vi. 17 mm hade vi fått och nu är det +5 grader. Blir inget jobbat ute idag heller, korsord och tv-tittande känns mer lockande.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Japp! Igår - onsdag - inhandlades 20 säckar jord, ska byta i pallkragar och lite här och där. Har ingen aning om det är toppenjord jag köpt men när man hittar säckar till ett bra pris är det lika bra att passa på. Spaden får jag leta vidare efter, har en gammal som duger ett tag till.
Dagens väder: lite vind, grått, regnet hänger i luften, 9 grader.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----