Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Stäng Småprat
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 20:49
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

TILL Stintan;vad vill du vilja diskutera om?

CITAT (Anki på Öland @ 31-08-2015, 21:48) *
          tummenupp.gif

thumbdown.gif thumbdown.gif thumbdown.gif

Citera
          Gita
          Inlägg 31-08-2015, 20:54
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (fvd @ 31-08-2015, 21:36) *
          Det enda du vill Gita är att ställa till bråk du är ett dugg intresserad av odling. Om du inte kan få igång någonting otrevligt så angriper du någon här. Dra något gammalt över dig !!!!

Jättetrist utveckling av detta forum, förr hade vi vilda, glada, smått elaka men mycket givande och respektfulla diskussioner här. Tyvärr har skribenter som Stintan och Bengalow förstört detta.

Betr. trädgård så har jag en fantastiskt trädgård (2000 kvadratmeter) men den har inget som helst med Forumet Småprat att göra

Gita
          P,s Som nu drar mitt sköna gamla duntäcke över mig D,s

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 31-08-2015, 21:12
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (silos @ 31-08-2015, 21:46) *
          Gita,det vore mycket mycket trevligare stämning här om Stintan och Bengalow lät bli att kommentera i trådar som de ändå inte tycker om,de om några tycks gilla bråk!

Men även kunde skriva utan påhopp så vore det bättre!

Det är inte att undra på att det finns krig i världen,vi människor är så korkade och stora egoister!!!

Snälla Silos bara för att man inte tycker som du så betyder det väl inte att man ska behöva låta bli att kommentera. Förutsättningen för en diskussion är väl ändå att människor med olika åsikter får komma till tals inte att alla bara klappar på axeln och tycker lika. Påhoppen står inte jag för och jag gillar inte bråk och kan du läsa så ser du nog från vilket håll sånt kommer i precis varenda tråd, så att du nu sitter och försvarar denna person är ganska lågt.

Redigerat av *Stintan*: 31-08-2015, 21:13

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 21:23
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (*Stintan* @ 31-08-2015, 22:12) *
          Snälla Silos bara för att man inte tycker som du så betyder det väl inte att man ska behöva låta bli att kommentera. Förutsättningen för en diskussion är väl ändå att människor med olika åsikter får komma till tals inte att alla bara klappar på axeln och tycker lika. Påhoppen står inte jag för och jag gillar inte bråk och kan du läsa så ser du nog från vilket håll sånt kommer i precis varenda tråd, så att du nu sitter och försvarar denna person är ganska lågt.

Läs nu ordentligt!!!
          Jag försvarar inte Gita!!!

Tyvärr så upplever jag inte att du vill diskutera Stintan utan bara vill tala om för mig vad jag inte borde skriva här,att jag har för många trådar om samma sak etc...

Det verkar som att allt som jag överhuvudtaget tar upp här är fel enligt dig!

Vad skulle du själv vilja diskutera om Stintan?!?

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 31-08-2015, 21:56
          Länk hit: #65

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (silos @ 31-08-2015, 22:23) *
          Läs nu ordentligt!!!
          Jag försvarar inte Gita!!!

Tyvärr så upplever jag inte att du vill diskutera Stintan utan bara vill tala om för mig vad jag inte borde skriva här,att jag har för många trådar om samma sak etc...

Det verkar som att allt som jag överhuvudtaget tar upp här är fel enligt dig!

Vad skulle du själv vilja diskutera om Stintan?!?

Jo Silos läs ditt eget inlägg som jag svarade på. Första meningen är inget annat än försvar och medhåll av påhopp personen pysslar med.

Om jag inte ville diskutera skulle jag inte skriva något. Om du upplever det på något annat sätt är det ditt problem inte mitt.

Synpunkter om för många trådar om i stort sett samma sak är det inte bara jag som haft och det vet du. Dessutom är det ju inget nytt fenomen eftersom det hänt förr.

Nej allt du tar upp är definitivt inte fel. Jag delar ofta bara inte dina åsikter vilket är något annat.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-06-2026, 23:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon